Beantwoord

rekeningnummer storing "Te veel records gevonden voor de verstrekte details"

  • 8 September 2023
  • 8 reacties
  • 185 Bekeken

Goede dag, 

Ik heb een probleem met mijn bankrekening die te veel records heeft. Ik heb dit probleem al 2/3 maanden. Ik neem altijd contact op met de klantenservice, maar dan wordt mijn e-mail gereset om het probleem op te lossen. Helaas werkt dat niet. ik heb vandaag ook twee keer gebeld en het is nog steeds niet opgelost. Ik kan mijn thuis abonnement niet toevoegen aan mijn account. Het is heel vervelend, want ik kan niks veranderen aan mijn thuis abonnement online. Ik zou hier graag een oplossing voor willen hebben door bijvoorbeeld de records te resetten, want aan e-mail ligt het niet. Ik zie graag een reactie tegemoetkomen en hopelijk met een oplossing. Alvast bedankt!

melding van storing

Met vriendelijke groeten,

Ahmed

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 11 September 2023, 10:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1

En wat als je druk op "mijn rekeningnummer klopt wel". Wat krijg je dan te zien? 

Klantenservice en voor de rest niks. Als je op klantenservice klikt word je doorgestuurd naar het algemene pagina van klantenservice. Ik zag bij andere dat rekeningnummer tijdelijk wijzigen en dan inloggen met nieuwe rekeningnummer dat wel helpt. Daarna kan je dan je oude rekeningnummer terugzetten, want dit is een probleem bij veel mensen. Er is ook nog steeds geen oplossing gevonden vanuit odido.

Reputatie 4
Badge +1

En wat als je druk op "mijn rekeningnummer klopt wel". Wat krijg je dan te zien? 

Oh dat is vervelend, heb je al geprobeerd om dan inderdaad eerst te veranderen naar een ander rekeningnummer? En dan terug te veranderen?

Ik kom niet erin. Is het mogelijk dat ik het privé stuur en dat je het kan veranderen voor mij?

Reputatie 4
Badge +1

Ik kom niet erin. Is het mogelijk dat ik het privé stuur en dat je het kan veranderen voor mij?

Ik ben geen medewerker van Odido maar een klant net als jij. Ik adviseer je te wachten tot een moderator je topic beantwoord herken je aan naam van Odido. Vul alvast je profiel in met je klantnummer enzo via de instellingen van de community. 

 

https://community.odido.nl/settings/profile

Oh geen probleem. Ik heb het ingevuld ja. Alsnog  bedankt voor de moeite!

Reputatie 4
Badge +1

Oh geen probleem. Ik heb het ingevuld ja. Alsnog  bedankt voor de moeite!

Geen probleem Ahmed, een fijne zaterdag gewenst! ☀️

Reputatie 7
Badge +9

Hey @uniekenaamAhmed, welkom op onze Community!

Deze foutmelding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen als je een tijdelijk ander rekeningnummer hebt. Deze zal ik dan tijdelijk voor je veranderen, dan kun je het abonnement koppelen. Als je het abonnement gekoppeld hebt kun je het rekeningnummer weer terug veranderen in wat het was. Kan je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan ga ik meteen voor je aan de slag om dit op te lossen. 

Reageer