Skip to main content
Beantwoord

Registratie Zaram XGS-PON

• August 6, 2025
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Beste LS,

Ik ben niet helemaal zeker welke stappen het beste gevolgd kunnen worden voor het aanvragen van de registratie van mijn Zaram SFP+.

Ik zie hierover veel topics in de community, maar ik twijfel of dit niet rechtstreeks via de servicedesk geregeld moet worden.

Daarom probeer ik het eerst via deze weg.

Zou iemand mijn Zaram SFP+ kunnen registreren?

Deze is aangesloten op het XGS-PON netwerk, en alle privévelden in mijn profiel zijn volledig ingevuld.

Alvast hartelijk dank voor de hulp!

Beste antwoord door TM33

Zorg dat alles is ingevuld inclusief je S/N (ZRMTXXXXXXXX). Dan kan een moderator hem voor je omzetten. Zit je op Delta? Dan kan het zijn dat je niet online kokt op VLAN300, als dit het geval is dien je VLAN800 tijdelijk in te stellen. Hiermee moet je dan online komen. 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 6, 2025

Hallo ​@Remmils 

De klantenservice zal dit dan hoogstwaarschijnlijk moeten doorzetten naar de technische dienst wat tot 3 werkdagen kan duren, een moderator hier kan hem direct voor je registreren.

Staat het PON ID ook in je profiel bij info voor de moderators?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 6, 2025

Hi Waqqas,

dat is dus het verschil, ja ik heb alle informatie ingevuld inderdaad. Nu dus even wachten of het via deze weg kan worden uitgevoerd.

TM33
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • August 6, 2025

Zorg dat alles is ingevuld inclusief je S/N (ZRMTXXXXXXXX). Dan kan een moderator hem voor je omzetten. Zit je op Delta? Dan kan het zijn dat je niet online kokt op VLAN300, als dit het geval is dien je VLAN800 tijdelijk in te stellen. Hiermee moet je dan online komen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 6, 2025

Nee geen Delta, het is in dit geval Vlan 300 en alvast al ingesteld.