Skip to main content
Beantwoord

Registratie eigen XGSPON ONT

  • April 26, 2024
  • 52 reacties
  • 5108 Bekeken

Toon eerste reactie

52 reacties

  • Debutant
  • February 14, 2025

Hi ​@rik356, welkom op onze Community!

Mag ik het ONT direct registreren of plan je liever wat in? Om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten kunnen we het beste wat inplannen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een datum/tijdstip wanneer je tijd hebt om hem om te zetten? Ik ben zelf volgende week aanwezig van maandag tot vrijdag tussen 09:00/17:00. Ik stuur je dan voor de tijd een berichtje om te vragen of je klaar zit en zal de registratie volgen. 

@Tommie van Odido bedankt voor de reactie, ik heb je een bericht gestuurd.


  • is een Top Poster
  • August 13, 2025

Zijn alle XGS-PON-ONU’s te registreren? Ik kwam bijvoorbeeld deze tegen en vroeg me af of dat ook zou kunnen werken mochten ze een interessante prijs hebben: https://www.sateoptics.com/static/upload/file/20230215/1676471456259343.pdf

Momenteel maak ik tevreden gebruik van de geleverde Huawei ONT icm een uacc-cm-rj45-mg in mijn UDM Pro maar wellicht dat ik de ONT van Huawei nog wil uitfaseren ..

groeten,

Bas