Skip to main content

ps5 verbind niet met de T56

  • 14 July 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Hallo,

Sinds lange tijd wilde ik mijn ps5 weer eens aanzetten en online gaan. Nu zijn we net overgestapt naar Odido, en kan ik dus niet meer online. Hij geeft aan dat het wifi signaal te zwak is, maar dat is echt onzin. De signaalversterker staat ernaast.

Ik heb via een andere thread al geprobeerd om het 5ghz gedeelte uit te zetten maar zonder succes. Dan werkt de rest in het huis ook niet meer naar behoren. Via de draadloze instellingen ook de wpa2-psk proberen aan te zetten maar ook zonder succes. 

Ik heb vervolgens de odido klante service gebeld en die kunnen niks voor me betekenen. Ben er onderhand wel klaar mee. Ze zij alleen heel vaag dat ik ergens om een firmwareupdate van de t56 zou moeten vragen, dus bij dezen: wie kan me zsm helpen?

Bvd!

Arno Klomp

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DHZ079 

Is de versterker bedraad of draadloos aangesloten van het modem, indien draadloos hoever staat de versterker van het modem?

Kan je de PlayStation eens verbinden met de WiFi van het modem bijvoorbeeld of met een kabel aansluiten op de modem?

Hallo,

De versterker is draadloos (alleen snoer voor voeding). Diret via router werkt ook niet, bedraad wel. Ik heb net de datakabel van mijn tv erin gedaan en nu heb ik wel gewoon internet op mijn ps5. Maar dat is een tijdelijke oplossing. Ik wil graag draadloos gamen. Ik lees in andere threads dat de t56 dan eem firmwareupgrade nodig heeft?

Reputatie 7
Badge +15

@DHZ079 

Als je in je browser naar 192.168.1.1 gaat en inlogt met admin en het Login Password dat achter de router staat, zie je dan onder systeeminformatie een firmware eindigend op b10 0130? Dan heb je al de nieuwste firmware.

Reageer