Skip to main content

Hallo,

Sinds mijn overgang naar Odido kan ik geen verbinding krijgen met de Daikin internetadapter (BRP069A62). Alleen de router is gewijzigd. Volgens Daikin moet de router open gezet worden om een nieuw IP-adres aan de router toe te kennen. De adapter wordt wel gezien in mijn netwerk maar kan niet geregistreerd worden. Wat moet/kan ik doen?

groetjes,

Louis

Hi @AR1976, de V10 staat gelukkig nog op het modem maar ik zie dat door de reset nu ook weer Wifi 6 ingeschakeld staat. Dit heb ik nu voor je uitgezet. Laat je me weten of het verbinden met de warmtepomp nu weer lukt? 


Nee is nog steeds niet gelukt 


Waarschijnlijk ligt het aan een bug op de huidige firmware. De firmware B10, moet dan net als vorige keer, door jullie erop worden gezet. 


Hallo,

Sinds mijn overgang naar Odido kan ik geen verbinding krijgen met de Daikin internetadapter (BRP069A62). Alleen de router is gewijzigd. Volgens Daikin moet de router open gezet worden om een nieuw IP-adres aan de router toe te kennen. De adapter wordt wel gezien in mijn netwerk maar kan niet geregistreerd worden. Wat moet/kan ik doen?

groetjes,

Louis

Ondertussen is er door een storing weer geen verbinding met de Daikin warmtepomp te krijgen. Graag wat ondersteuning.

 

groet,

arnoud 


Hallo @AR1976 

De nieuwe B10 firmware heb je nog steeds maar mogelijk helpt 1 van deze instelling:

Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit.

Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

In het menu bij netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen om WiFi 6 uit te schakelen.


Reageer