Skip to main content

Beste Odido,

Wij hebben al aardige tijd problemen met onze glasvezelverbinding en ondanks meerdere monteursbezoeken, is de situatie nog steeds niet opgelost. Hieronder een overzicht van wat er tot nu toe is gebeurd:

  • Er zijn inmiddels vier monteurs langsgekomen om het probleem te onderzoeken, maar er is nog steeds geen oplossing.
  • Telkens als ik bel naar de klantenservice, wordt er aangegeven dat de verbinding onstabiel is en dat er opnieuw een monteur moet komen. Hoewel er een onderzoek naar de technische afdeling is gestuurd, blijven we tegen hetzelfde probleem aanlopen.
  • Tijdens één van de bezoeken is de NT vervangen, maar deze is daarna weer vervangen door de oude. Waarom is de nieuwe NT niet gewoon behouden en de oude meegenomen? Dit lijkt onnodig dubbel werk.
  • We hebben een nieuwe modem ontvangen, een Zyxel T-54, maar dit heeft helaas niets aan de stabiliteit van de verbinding veranderd.

Op zaterdag 19 oktober 2024 komt er opnieuw een monteur langs om wederom de NT te vervangen en hopelijk dit keer ook grondig naar de stabiliteit en connectie van het internet te kijken.

We zitten nu al 2 tot 3 weken zonder stabiel internet. Met drie studenten in huis die afhankelijk zijn van een betrouwbare verbinding voor hun studie, en wij als ouders die ook internet nodig hebben, is dit echt onhoudbaar. We zijn genoodzaakt om veel mobiele data te gebruiken, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Vragen:

  • Kunnen we compensatie krijgen voor de periode waarin we geen stabiel internet hebben gehad?
  • Is er meer duidelijkheid over wat er precies misgaat en waarom het zo lang duurt om op te lossen? Er lijkt namelijk geen concrete voortgang geboekt te worden.

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost en dat we ook een compensatie kunnen ontvangen voor de weken dat we zonder goed werkende internetverbinding zitten.

Met vriendelijke groet,
K.Atici

 
 

 

 

Geen reactie

Reageer