Skip to main content

Problemen met DX5401-B1 continu uitval

• December 6, 2025
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

De huidige versie van mijn modem: V5.17 (ABZC.0) T54C_b28 zorgt er continu voor dat hij elke dag herstart, ik niet in de GUI kan komen want dat triggert ook een herstart en trage snelheden behaald 10mb bij een abonnement van 100. Graag zou ik een downgrade willen aanvragen.

December 6, 2025

Hallo ​@Cvkwaak 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan regelen.

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • December 6, 2025

Hallo ​@Cvkwaak 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan regelen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 11, 2025

Goedeavond, dit had ik al gedaan!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • December 12, 2025

Hi ​@Cvkwaak, ik wil je graag verder helpen, alleen zie ik dat de geboortedatum in jouw profiel niet overeen komt met de geboortedatum die bij ons bekend is. Zou je dit willen aanpassen? Nadat je dit hebt gedaan kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan kijk ik graag met je mee! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 12, 2025

Ik zag het inderdaad dankjewel! Het is nu bijgewerkt 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Cvkwaak, dankjewel! Ik heb aan de persoon die hierover gaat gevraagd je modem te downgraden. Ik laat je weten wanneer dit is gedaan!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Cvkwaak, daar ben ik weer! Je modem heeft inmiddels een upgrade gekregen waardoor jouw euvel is opgelost. Kan jij dit bevestigen? Haal anders eerst kort het modem van de stroom en laat het mij zeker weten!