Ik heb al de hele dag geen internet en TV. Op Odido website staat niet dat er een storing/werkzaamheid is. Heb alles al geprobeerd: glasvezelkastje opnieuw opgestart, modem opnieuw opgestart en gereset. Niks helpt.
Welke lampjes op het glasvezelkastje branden er en met welke kleur?
.
Welke lampjes op het glasvezelkastje branden er en met welke kleur?
Power: groen
PON: uit
LOS: knippert rood
LAn: groen
Haal de adapter stroom stekker eens uit het glasvezelkastje en de adapter uit de 220, tot 20 tellen en dan er beiden weer in.
Haal de adapter stroom stekker eens uit het glasvezelkastje en de adapter uit de 220, tot 20 tellen en dan er beiden weer in.
Wat is 220?
220 (volt) een stopcontact, waar de adapter ingaat die naar de ONT (het glasvezelkastje) gaat.
220 (volt) een stopcontact, waar de adapter ingaat die naar de ONT (het glasvezelkastje) gaat.
Nee doet het nog steeds niet
Hoi
Ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar je afspraak met hen!
Daar wil ik je ook heel graag bij helpen
Zo kan een monteur je heel snel te hulp schieten en kan je snel weer volledig thuiswerken!
Daar wil ik je ook heel graag bij helpen
Zo kan een monteur je heel snel te hulp schieten en kan je snel weer volledig thuiswerken!
afspraak is ingepland. Hebben jullie in ieder geval iets van een coupon voor internet zodat ik vandaag wel internet thuis heb?
Fijn om te horen dat het is gelukt om een afspraak in te plannen
Ik heb vertrouwen in de monteur van Guidion, ik kijk uit naar je afspraak met hen!
Tussen 8:00 - 12:00 uur is de afspraak ingepland. Vrij moeten vragen van werk en ik wacht al de hele ochtend. Krijg ik opeens een e-mail van het bezoek met als opmerking dat ik niet thuis ben? Ik heb hier geen woorden voor. Al dagen geen internet en tv. Een dag vrij moeten nemen voor een monteur en vervolgens niet komen opdagen. Ik mag hopen dat jullie hier compensatie voor geven?!
Hi
Ik zie inderdaad dat de monteur aangegeven heeft dat er niemand thuis is, kan het zijn dat je hem gemist hebt?
internet doet het inmiddels weer.
Nee dat kan niet. Zoals ik al aangaf heb ik een ochtend vrij moeten nemen en was ik van half 8 aan het wachten. Internet heeft er bijna drie dagen uitgelegen en ik heb een ochtend vrij moeten nemen voor jullie monteur die niet eens langs is geweest. Neem aan dat jullie hiervoor wel een compensatie hebben?
Gelukkig werkt het internet weer
Gelukkig werkt het internet weer
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.