Skip to main content

Ik heb al de hele dag geen internet en TV. Op Odido website staat niet dat er een storing/werkzaamheid is. Heb alles al geprobeerd: glasvezelkastje opnieuw opgestart, modem opnieuw opgestart en gereset. Niks helpt. 

Welke lampjes op het glasvezelkastje branden er en met welke kleur?


.


Welke lampjes op het glasvezelkastje branden er en met welke kleur?

Power: groen

PON: uit

LOS: knippert rood

LAn: groen


Haal de adapter stroom stekker eens uit het glasvezelkastje en de adapter uit de 220, tot 20 tellen en dan er beiden weer in.


Haal de adapter stroom stekker eens uit het glasvezelkastje en de adapter uit de 220, tot 20 tellen en dan er beiden weer in.

 Wat is 220?


220 (volt) een stopcontact, waar de adapter ingaat die naar de ONT (het glasvezelkastje) gaat.

Stroom adapter


220 (volt) een stopcontact, waar de adapter ingaat die naar de ONT (het glasvezelkastje) gaat.

Stroom adapter

Nee doet het nog steeds niet 


Hoi @Wints, heel goed dat je hier een topic voor kon aanmaken en bedankt voor alle informatie die je hebt gedeeld! Ik heb uitgebreid je internetlijn bekeken en het lijkt mij erg verstandig om snel een monteur van Guidion bij je langs te sturen. De monteur kan uitgebreid de apparatuur nakijken en vervangen.

Ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar je afspraak met hen!


@Cal van Odido kan je dan zsm een afspraak voor me inplannen? Het is erg vervelend zonder internet en tv ivm thuiswerken. 


Daar wil ik je ook heel graag bij helpen @Wints! Ik heb net alle administratie afgerond. Je kan elk moment een SMS en e-mail ontvangen van Guidion waarin je hun digitale agenda vindt. Hiermee kan je direct een afspraak maken.

Zo kan een monteur je heel snel te hulp schieten en kan je snel weer volledig thuiswerken! 


Daar wil ik je ook heel graag bij helpen @Wints! Ik heb net alle administratie afgerond. Je kan elk moment een SMS en e-mail ontvangen van Guidion waarin je hun digitale agenda vindt. Hiermee kan je direct een afspraak maken.

Zo kan een monteur je heel snel te hulp schieten en kan je snel weer volledig thuiswerken! 


@Cal van Odido 

afspraak is ingepland. Hebben jullie in ieder geval iets van een coupon voor internet zodat ik vandaag wel internet thuis heb? 


Fijn om te horen dat het is gelukt om een afspraak in te plannen @Wints, top! Ik zal je snel een code toesturen waarmee je op een Odido of Ben Mobiel abonnement onbeperkt internet kan activeren.

Ik heb vertrouwen in de monteur van Guidion, ik kijk uit naar je afspraak met hen!


@Cal van Odido ik heb je zojuist een privé bericht terug gestuurd. Activeren van de code lukt niet 


@Wints Ik heb je gelijk een nieuwe code gestuurd!


@Cal van Odido @Teresa van Odido 

Tussen 8:00 - 12:00 uur is de afspraak ingepland. Vrij moeten vragen van werk en ik wacht al de hele ochtend. Krijg ik opeens een e-mail van het bezoek met als opmerking dat ik niet thuis ben? Ik heb hier geen woorden voor. Al dagen geen internet en tv. Een dag vrij moeten nemen voor een monteur en vervolgens niet komen opdagen. Ik mag hopen dat jullie hier compensatie voor geven?!


Hi @Wints, de monteur heeft een patch herstel uitgevoerd in de wijkcentrale, ben je inmiddels online?

Ik zie inderdaad dat de monteur aangegeven heeft dat er niemand thuis is, kan het zijn dat je hem gemist hebt?


@Tommie van Odido 

internet doet het inmiddels weer. 
Nee dat kan niet. Zoals ik al aangaf heb ik een ochtend vrij moeten nemen en was ik van half 8 aan het wachten. Internet heeft er bijna drie dagen uitgelegen en ik heb een ochtend vrij moeten nemen voor jullie monteur die niet eens langs is geweest. Neem aan dat jullie hiervoor wel een compensatie hebben? 


Gelukkig werkt het internet weer @Wints. Wij kunnen geen compensatie geven voor een vrije dag opnemen. Wel kan ik de dagen voor je vergoeden dat je geen internet gehad hebt. Klopt het dat je van 28 tot en met 30 juli geen diensten gehad hebt?


Gelukkig werkt het internet weer @Wints. Wij kunnen geen compensatie geven voor een vrije dag opnemen. Wel kan ik de dagen voor je vergoeden dat je geen internet gehad hebt. Klopt het dat je van 28 tot en met 30 juli geen diensten gehad hebt?

@Tommie van Odido dat klopt. 


Hoi @Wints, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer