Skip to main content

goede dag 

apparaat niet in thuisnetwerk, ik zie hem ook niet in het overzicht bij verbondenheid

im out of option

  • Terug naar standaard fabrieksinstellingen 

het is een onbekende persoon die is verbonden met het zyxel t-54 modem

dus… im stuck with this unkown xxx-pc 

XXXX  <--- video link

 

Moderator edit:  Het is niet verstandig om IP-adressen online te delen.

probeer even wat duidelijker uit te leggen wat er aan de hand is, vage links openen we niet. het mac address wijst naar een ASUS computer, heb je die?

En heb je je wifi wachtwoord al gewijzigd?


Hallo @user0087342568 

Het is niet toegestaan om meerdere topics over hetzelfde issue te openen:

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/login-privilege-toezichthouder-367490


hallo emilimeters

vage links openen we niet… 

vage forum werkt misschien niet

het mac address vendor (google lookup) geeft aan dat het een ASUS device is 

XXXX  <---- video link

dit apparaat is niet van thuis het is van de buren XXXX

ze hebben high sensitive mic (luisteren af dag en nacht ) dit speelt heel lang af. ik had niet verwacht dat er een groep mensen zijn die klok werk alles afluisteren. als ik film kijk op quality 1080p word er over paar seconden het quality verlaagt naar 360p. als ik spreek of geluiden maak dan komt er een auto,scoot mobiel,voetganger,fietser langs ( ik heb video ) dag en nacht

HOE kan ik mijn privacy beschermen

ik heb video/geluid opnames tijd script

werken als team (kamp 32 62, kamp 33 56, kamp 34 39 ) in de achtertuin/voortuin word er soms middag/avond uitgescholden ( abnormaal)

ik kan meer opnoemen maar dan word het een stripverhaal 0_0

is het mogelijk om een deskundige langs laten komen just have a look wtf is going on

 

Moderator edit:  Het is niet verstandig om IP-adressen online te delen en het delen van persoonlijke gegevens is niet toegestaan.


Denk dat bij het vermoeden dat je buren je privacy niet respecteren, zoals ongevraagd video of geluidsopnames maken of je lastig vallen als je rustig op je bank zit, dan denk ik dat het sterk is aan te raden om contact te zoeken met de Politie!!! ( 0900-8844 )

En heb je video bekeken, maar alles zit in het toegewezen subnet 192.168.1.xxx. Nergens in je toch wel ‘drukke’ video zie ik voor extreem lange tijd een compleet ander subnet 192.168.201.1 zoals je beschrijft.

Dat zou ook vanuit netwerk oogpunt niet kunnen, je kan geen 2 afzonderlijke subnetten in 1 LAN zichtbaar hebben.

Dus kaart je verhaal eerst eens aan bij de Politie, dat je lastig wordt gevallen door je buren .. of in jouw woorden te spreken ‘een Team buren’.


@user0087342568 Goedemorgen, adressen van je buren in een openbaar community posten is ook Privé en verboden.

Omdat het je buren betreft maak je hiermee ook je eigen adres bekend. Het is beter dat je dat niet doet.

Volg @Pieter_B zijn advies op en ga naar de politie (als je dat al niet hebt gedaan.

Fijn weekend

 


goede dag

*Dat zou ook vanuit netwerk oogpunt niet kunnen, je kan geen 2 afzonderlijke subnetten in 1 LAN zichtbaar hebben.*  thats why i asked for a deskundige langskomen en scan de modem

ik dank voor jullie reactie en ik zal er me aan de slag gaan

is het mogelijk om een nieuwe modem op te sturen


goede dag

*Dat zou ook vanuit netwerk oogpunt niet kunnen, je kan geen 2 afzonderlijke subnetten in 1 LAN zichtbaar hebben.*  thats why i asked for a deskundige langskomen en scan de modem

ik dank voor jullie reactie en ik zal er me aan de slag gaan

is het mogelijk om een nieuwe modem op te sturen

Dit klinkt er naar dat je wifi wachtwoord gelekt is. Mogelijk door iemand die het heeft gedeeld vanaf een telefoon. Verander je WIFI wachtwoord in de router en doe voor de zekerheid een reboot. En instrueer iedereen in het gezin dat de login info niet gedeeld mag worden.

Grote kans dat je problemen hierna opgelost zijn


of eerst even je router terug naar fabrieksinstellingen en dan de wachtwoorden veranderen.


goede dag odido community

 

i dont know how to explain in a simpleton terminology >_> seriously exa zillion times factory reset and at the end still the same answer

mijn eerste post was about factory reset costum odido firmware - user privilege 

waarom huffing and puffing, het is een paar minuten werk.. stuur IT TECH SUPPort deze kant op niet telefoonisch AUB. ik betaal voor de tijd en moeite ( CUSTUM odIdo factory reset is niet moeilijk *_*) point of authority = ODiDo dus kindly pretty please just make an appointment and come over here, laat mijn recht als NL niet langs zitten

vriendelijk groeten  =]


Beste @user0087342568 ,

De problemen met jouw buren, hun high tech afluisterapparatuur en illegale video opnames van jou, worden niet opgelost door een it'er van Odido. 

Er is bij normaal gebruik niets mis met de Zyxel router, maar in jouw andere topic stond een printscreen van een administrator login. Dat is bij de door Odido geleverde router met custom firmware niet mogelijk.  Dus je hebt zelf een andere firmware erop gezet of je hebt een Zyxel die niet door Odido is geleverd. 

Maar aangifte doen van illegale handelingen door je buren doe je bij de politie.  Ook als zij op miraculeuze wijze toegang tot jouw netwerk hebben gekregen is dat hacken en ook illegaal. 

Dus, Odido kan je hier verder niet mee helpen,  succes met de gesprekken met de autoriteiten. 


@user0087342568 , heb je een nieuw account aangemaakt onder @Bianca13 ?

 


beste Pieter_B

@user0087342568 <_< only 1 account 

 

@Bianca13  <---- (unknown person) onrechtmatig gebruik van ons internetaansluiting

ik heb video bewijs stukken dat ik zit te surfen op het internet dat ik gewoon weg internet lag krijg of Video afspeel dat het halverwegen every freaking 10 +/- seconden stopt met afspelen of quality 1080p naar 360p afspeelt of als ik een different genre kies dat het soms wel werkt =/ 

de buren gebruiken wifi extender plus het gaat zover dat de timing van 1080p stream quality naar 360p stream quality word verlaagt of stopgezet door voetganger,fietser,scooter,auto langs ons voortuin (voor paar +/- 5seconden) waar mijn wifi modem hangt. ik denk dat de buren wifi packets overdraagt aan 1 van de voetganger,fietser,scooter,auto ( i know how it sounds but thats the true)

wat ik dus niet begrijp is dat het een simple werk is. ODIDO IT tech langs laten komen voor Firmware flash terug naar ZYXEL odido fabrieks instellingen zoals het hoort. plus er kan bewezen worden dat ik gelijk heb xxx-pc 192.168.201.1 de buren zijn.

laat mij het anders vragen, is er weleens een keertje geweest dat IT Techsupport langs is geweest bij iemand in NL voor HULP na kijken en onderzoek doen, laat mijn NL rechten niet langs zitten

 

i feel like im in the twilight zone

robbie williams - tripping


@user0087342568  ben je naar de politie geweest?


dit is echt absurd, ik laat even in het midden van wie, zoek hulp, ga naar de politie. Fabrieksinstellingen van je router kun je zelf ook, en dat had je al vele malen gedaan. En als je dan direct wachtwoorden veranderd kan er niemand in je router, maar volgens mij is er wat anders aan de hand, en vooral niet-internet-technisch


goede dag

ik heb er veel over nagedacht wat mijn opties zijn maar ik denk het beste is neutral zijn. cctv + nieuw zyxel internet modem.

video bestand factory reset  <---- video link


hi Pieter_B 

kunt u mij uitleggen wat er mee is gebeurd met @Bianca13 

 


@user0087342568  Nee dat kunnen wij niet dat is ook privé schending 

 Iedereen heeft je antwoord gegeven. Het is nu aan jouw om er iets nuttigs mee te doen.

Reset het modem, verander de wachtwoorden en ga naar de politie, of huur zelf een technische monteur in. 
Meer smaken zijn er niet. Of toch je mag ook nog een eigen modem kopen en gebruiken. 
Je kan ⬇️ hier lezen hoe dat werkt. 
Fijn weekend 

 


@Cristien  prive schending dat begrijp ik, wat ik dus niet begrijp is dat je gewoon antwoord kunt  geven zoals.. ja we hebben het aangepast dat alleen user @user0087342568 one and only is

 

video bestand odido factory reset  <---- video bestand 

you should watch the video file before answer the qeustion ( odido factory reset) elke keer als ik factory reset zonder internet of met internet kabel dan komt ( xxx-pc 192.168.201.1) hoe dan ook weer in zicht.

het antwoord is stuur een nieuwe ODIDO internet modem op AUB


Heb je internet kabels aan de router? Haal die eens los en kijk wat er dan gebeurt. Hangt dat apparaat wel aan WIFI en niet aan een ethernet kabel?


@user0087342568 Wil je iets laten zien doe dat dan met een Print Screen Onbekende video bestanden maken de meeste mensen niet graag open.

Vul al je gegevens in je account in (privé) maak  gebruik van one profiel (account)en wacht tot een moderator je kan helpen. 

 


@user0087342568 

 

Please remove all powerline adapters and reboot every connected device. and change your wifi password.

If that does not work please provide a picture of front and back of the modem (for cabels we do not need the info sticker)


goede dag 

elke keer wanneer ik standaard fabrieksinstellingen aanvink dan komt na het process  xxx-pc 192.168.1.201 mac adress 14:da:e9:29:77:1a  misschien kan het ook zijn dat ze een ander device hebben om te accepteren of in afstand toegang.  stuur een nieuwe internet modem op 

youtube video ( https://youtu.be/QNUzr6iEWoU ) 


probeer eens de vragen te beantwoorden die hier gesteld worden in plaats van steeds hetzelfde te roepen en te linken naar je video. Op deze manier word je niet geholpen


Dat MAC adres wijst op een apparaat gemaakt door ASUSTek COMPUTER INC.

Zie hier.

 


@user0087342568 Ik geef het op! Of je speelt een spelletje of je begrijpt er niets van of je bent paranoia.

Probeer eerst maar eens te lezen en te doen wat mensen zeggen.  

Waarom een nieuwe modem sturen als je toch niet luistert?  


Reageer