Skip to main content
Beantwoord

power-kabel en gele (glasvezel?) kabel kapot

  • 17 July 2024
  • 7 reacties
  • 89 Bekeken

Na 186 mailtjes en een overbezette telefoonlijn probeer ik het maar via hier. Wie kan me helpen?

Waar moet ik zijn om deze beide kabels opnieuw te bestellen? De zwarte is de power-kabel vd router volgens mij. De gele is glasvezel? 
 

Met vriendelijke groet van mijn pleeg-kittens die gek zijn op kabeltjes 

 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marike94, goed dat je hier aan de bel trekt.

Hier kan ik je zeker bij helpen. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik dat er een verkeerde voeding nu is opgestuurd, namelijk van het modem en niet van het mediaconverter. Kan je mij alleen nog doorgeven welke patchkabel het is? Dan stuur ik beide juiste kabels naar je op!

Belangrijk:

Fiber Patchkabel  Blauw/Groen

Fiber Patchkabel  Blauw/Blauw

Fiber Patchkabel Groen/Groen

 

@Tommie van Odido

Wat is precies een patch kabel?? :) 

de voeding is ook van het modem voor zover ik weet. Vanuit het modem naar het stopcontact. 

Reputatie 7
Badge +9

De laatste foto, gele kabel met groen of blauw uiteinden van het FTU (kastje waar de glasvezel naar binnenkomt) naar het ONT (kastje wat glasvezel omzet naar internet) @Marike94

@Tommie van Odido het is een viberpatch kabel blauw groen! 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Marike94, ik heb gelijk de patch kabel naar je toe gestuurd, deze zal doormiddel van een brievenbuspakketje verzonden worden. Het zijn dunne kabels, dus ik zou je zeker aanraden om ervoor te zorgen dat de kittens niet meer in de buurt kunnen komen. Heb je misschien een foto van de daders voor me? Dat zou mijn dag helemaal goed maken! 😻

@Nora van Odido we hebben inmiddels al iets bedacht om ze erbij weg te houden 😜 

Dit zijn twee van de vier 🐱

 

Reputatie 5
Badge +5

Wat een schatjes zeg, @Marike94! Hier word ik zo ontzettend blij van, nu kan mijn dag niet meer stuk! 😸💖

Reageer