Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig om de portforwarding op de router voor elkaar te krijgen. Ik heb de volgende instellingen actief staan:
Ik heb ook geprobeerd om het device in de DMZ te zetten, ook dit lijkt niet te werken. Ik heb dit gecontroleerd door een PC achter de modem te hangen en de portforward hier naartoe te laten portforwarden. Op de PC heb ik TCP dump gestart op die poort, maar zie geen verkeer binnenkomen wanneer ik (op een andere PC) een port check doe op mijn externe IP-adres. of met telnet een verbinding probeer op te zetten.
Op het forum zag ik dat ik niet de enige was met dit probleem. Het viel mij ook op dat de versie van de router misschien niet de nieuwste is:
Ik heb zelf helaas niet de mogelijkheid om dit te updaten, of te checken dat mijn modem up to date is. Eergisteren heb ik gebeld met jullie helpdesk, die konden mij niet helpen. Ze hadden geen idee of ik de laatste versie had en wat dan de laatste versie moest zijn. Wel werd ik verzekerd dat T-Mobile de updates pusht, dus dat er niks fout kan gaan.
Nu zag ik op het forum iemand die hetzelfde probleem had, met dezelfde versie. Iemand met een oplossing (deed qua configuratie hetzelfde) maar lukte het wel. Deze persoon had een firmware versie van V5.50. Ik heb dus het idee dat mijn router niet up to date is.
Kan iemand mij helpen?