Skip to main content
Beantwoord

portforwarding

• 8 juli 2022
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Forwarding Final Fantasy PSP naar Zyxel T54

Ik heb op de website gevonden waar ik de TCP en UDP kan noteren via de Toegangscontrole van de Zyxel alleen weet ik niet of het TCP en de UDP 4 cijfers bevat of meer. Ik zie namelijk 1935,3478-3480,8080,55296-55551. Bij de TCP en UDP: 3074,3478-3479,55296-55551. 

Is het dan zodat ik bijvoorbeeld 1935 TCP noteer en bij UDP 3074? Ik speel trouwens met m'n bekabelde internet.

Beste antwoord door TMTV

Hoi @Lolita01,

Welkom op de Community!

Ik denk dat je de instellingen op de verkeerde plek hebt ingevuld. Zou je willen proberen om ze onder Toegangscontrole te verwijderen en ze in te vullen bij Netwerkinstelling > NAT > Poortdoorschakeling? Kies bij WAN-interface voor ETH_Internet en bij Server IP-adres voor het ip-adres van je PSP. Vergeet niet om die een vast IP te geven onder Netwerkinstelling > Thuisnetwerken > Statische DHCP.

Ik hoor graag of dit de oplossing is. Succes!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1812 reacties
  • Antwoord
  • 8 juli 2022

Hoi @Lolita01,

Welkom op de Community!

Ik denk dat je de instellingen op de verkeerde plek hebt ingevuld. Zou je willen proberen om ze onder Toegangscontrole te verwijderen en ze in te vullen bij Netwerkinstelling > NAT > Poortdoorschakeling? Kies bij WAN-interface voor ETH_Internet en bij Server IP-adres voor het ip-adres van je PSP. Vergeet niet om die een vast IP te geven onder Netwerkinstelling > Thuisnetwerken > Statische DHCP.

Ik hoor graag of dit de oplossing is. Succes!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen