Ik heb op de website gevonden waar ik de TCP en UDP kan noteren via de Toegangscontrole van de Zyxel alleen weet ik niet of het TCP en de UDP 4 cijfers bevat of meer. Ik zie namelijk 1935,3478-3480,8080,55296-55551. Bij de TCP en UDP: 3074,3478-3479,55296-55551.
Is het dan zodat ik bijvoorbeeld 1935 TCP noteer en bij UDP 3074? Ik speel trouwens met m'n bekabelde internet.
Ik denk dat je de instellingen op de verkeerde plek hebt ingevuld. Zou je willen proberen om ze onder Toegangscontrole te verwijderen en ze in te vullen bij Netwerkinstelling > NAT > Poortdoorschakeling? Kies bij WAN-interface voor ETH_Internet en bij Server IP-adres voor het ip-adres van je PSP. Vergeet niet om die een vast IP te geven onder Netwerkinstelling > Thuisnetwerken > Statische DHCP.
Ik denk dat je de instellingen op de verkeerde plek hebt ingevuld. Zou je willen proberen om ze onder Toegangscontrole te verwijderen en ze in te vullen bij Netwerkinstelling > NAT > Poortdoorschakeling? Kies bij WAN-interface voor ETH_Internet en bij Server IP-adres voor het ip-adres van je PSP. Vergeet niet om die een vast IP te geven onder Netwerkinstelling > Thuisnetwerken > Statische DHCP.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.