Op verzoek van Sushmita van de klantenservice Odido moest ik een nieuwe topic starten.
Zie bovenstaande link voor de eerder communicatie en onderstaande de laatste reactie.
Aanvulling de UPnP vinkjes uitzetten heeft geen zin gehad.
Tommie.
Test via de URL had ik reeds uitgevoerd en deze was voor aankomst monteur zeer laag.
De monteur is intussen geweest.
Modem was door Odido naar beneden gezet 100MB en heeft een reprovisie uitgevoerd en de modem doet weer de 1gb (down) 800mg (up) op de normale apparaten. Nu vertelde hij mij dat de problemen met de PS5 bekend zijn bij Odido en de oorzaak hiervan is dat Odido de poorten dicht gegooid heeft en niet te openen zijn door een consument.
Betekend ook dat die tip met die poort (50605) openen helemaal geen werking heeft. Monteur bevestigde dit ook. Dan verklaard dit een hoop en ben ik (zeker ook de andere gamers) niet happy over.
Vooral dat deze wijziging later is doorgevoerd. Zoals aangegeven had ik in het begin geen problemen en goede Down/UP waardes
Dus hierbij het dringend verzoek om mijn modem weer zo vrij te geven zodat mijn zoon en ik weer fatsoenlijk kunnen gamen met onze PS5's!!!!!
Ivm de monteur wil ik het volgende kwijt. Deze had 100% kennis en wist waarover hij sprak. Dit zeg ik niet omdat hij bovenstaande ontdekt heeft en ook wist, maar gewoon zijn eerlijkheid, hoe hij te werk ging en ook zijn houding bevestigde het. Alleen mijn complimenten over hem.