Skip to main content

patch

  • 19 June 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Ik zou graag willen dat er iemand achter mijn patch installatie aan zou kunnen gaan. Vorige week is een guidion installateur langs geweest, maar deze was na 3 minuten alweer weg, omdat de patch nog niet geïnstalleerd was. Sindsdien hoor ik er al ruim een week niks meer over. Ik heb guidion en de netwerkbeheerder gebeld, en allebei wijzen de naar Odido die het moet oppakken. Ik heb mijn abonnement ruim optijd besteld, maar zonder internet kan ik nog niet in mijn nieuwe huis intrekken. Elke week extra dat ik er niet kan wonen, vind ik wel erg zonde om huur voor te betalen. Ik ontvang graag een update.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Goed dat je hierover aan de bel trekt! @wesleydelange 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken wat de vervolgstappen zijn. De monteur heeft onze technische dienst gelukkig geïnformeerd over de patch install. Zij zullen contact opnemen met de netwerkbeheerder om dit te realiseren. 

Natuurlijk wil ik niet dat je deze tijd zonder internet zit. Ik stuur je graag een Unlimited voucher. Hiermee kan je een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik de code gelijk!

Reageer