Skip to main content

Ik ben al klant bij T-mobile voor een aantal maanden. In het begin ging het redelijk met het internet, maar nu heb ik heel veel last van packetloss.

 

Bij bijvoorbeeld Rocket League heb ik ongeveer 1000+ packetloss per uur, bij Valorant, CSGO en andere spellen is dit ook het geval.

Ook werk ik met klanten via Teams, bel ik met Skype etc, en soms freezed mijn connection voor een aantal seconden. 

Zelf de modem, kabels etc vervangen. Er wordt bekabeld internet gebruikt, de modem is factory reset, meerdere keren en gerestart. Niets blijkt te werken. Graag hulp, want zo is het niet te gebruiken.

Hallo @AmirYus 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding en doe je het gamen en bellen bedraad of via de WiFi? Bij het gamen kan je beter altijd gebruik maken van een bedrade verbinding.

Test ook eens de snelheid bekabeld op de modem met de Ookla speedtest app en minimaal een CAT5E kabel voor snelheden boven de 100 Mbps.


Reageer