ik zou me graag willen aanmelden voor een Nokia ONT blijkbaar lost dit me problemen op die ik al lange tijd ervaar… afgelopen week gebeld met een zeer kundige man van Odido en die heeft gemeten dat er packet loss bij mij en 28 andere… zie referentienummer: 74762309. Alles heeft deze meneer opgegeven in het dossier en hij kon zien dat het niet in mijn opstelling zit. Ik kom graag in contact zodat jullie dit zo snel mogelijk komen vervangen.
problemen komen vanaf 18:30 tot zeker 23:00 elke dag hetzelfde geneuzel ik kan onmogelijk streamen en gamen s’avonds.
Bladzijde 1 / 1
Hey @andreasambrosius, welkom op onze Community!
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat jij niet op het netwerk van KPN zit en daardoor dus ook geen Nokia kunt krijgen. Er is een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen dit verder moeten onderzoeken. Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden en oplossen!
Hoi Tommie,
@Enterprise1701
@Astridlagrand
@Rachid54321
@RemcoCap
deze mensen wonen in mijn omgeving en hebben er ook last van… wellicht een optie om dit te highlighten in de ticket.. Anders gaan ze zoeken naar iets wat niet bestaat probleem ligt echt bij hun.
Ik heb het gezien @andreasambrosius, laten we voor nu het ticket afwachten wat open staat.
Hallo @Tommie van Odido kan je het contract van mij opzeggen (kosteloos) ik merk dat de hele omgeving hier last van heeft maar merk niet echt een oplossing.. Ik hoor dit graag van je.
@Tommie van Odido
@Anouk van Odido @Teresa van Odido @Jason van Odido
Hallo Moderators,
Ik vind dat het genoeg is geweest en het is dus algemeen bekend dat er een probleem is bij Odido.
Zoals jullie wellicht weten is dit een topic wat de afgelopen weken veel besproken is packetloss rotterdam
Het probleem is al langer bij mij bekend al sinds begin november alleen had ik altijd gedacht dat de bron Activision zou zijn alleen is gebleken dat het probleem bij jullie plaatsvind.
Ik wil voor zowel mijzelf als mijn vader die ook op dit forum ingeschreven staat dat het contract kosteloos per direct wordt opgezegd zonder afkoopsom vanzelf sprekend.
Mochten jullie dit niet hanteren dan ben ik genoodzaakt rechtbijstand te zoeken en zal ik iedereen oproepen contact op te nemen zodat de rechtbijstand een grote zaak kan starten want meer dan 100+ klanten hebben ongetwijfeld last van deze problemen. Het factuur wordt wel volledig geclaimd en dat is een verkeerde zaak! Hieronder zal je kunnen zien dat ik niet zomaar speculeer dat ik een rechtbijstand verzekering hebt… ons geduld is inmiddels op!
Ik heb jullie allemaal een privebericht gestuurd met onze gegevens en hier zal je dus ook kunnen zien dat er al vaak heen en weer is gebeld en bezoekjes zijn gepleegd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.