Beste Mensen van T Mobile,
Ik heb op 24 februari mijn overstap van KPN naar T mobile aangevraagd.
Op 27 maart zou ik overgestapt zijn van KPN naar T Mobile en zou ik gelijk gebruik kunnen maken van het netwerk van T Mobile.
Nu is het 30 maart en heb ik nog steeds geen internet, alles is geinstalleerd, KPN heeft alles gepatched en het internet van KPN is niet meer actief. Waarom heb ik dan nog steeds geen internet van T mobile? Ook heb ik al meerdere keren gebeld maar niemand weet wat er nou precies aan de hand is, ik krijg iedere dag te horen dat het voor 6 uur opgelost moet zijn. Ik ben nu alweer 4 dagen verder en het is nog steeds niet opgelost.
Zoals je op de foto’s kan zien knippert het los knopje om de 2 sec. Ik neem daarom aan dat het probleem bij de centrale ligt?
Wel heb ik een unlimited bundel gekregen maar daar heb ik verder niks aan omdat ik via de computer thuis werk met bekabeld internet. Ik hoop dat dit eigenlijk nog vandaag of morgen opgelost kan worden en anders wil ik mijn abonnement bij T mobile opzeggen, aangezien er niet geleverd wordt wat wel afgesproken is.