Skip to main content

Goede avond.

Sinds vandaag klant bij odido signaal deed het vandaag.

Bij alles aansluiten hebben we internet en tv maar mijn eufy homebase 3  blijft rood branden en maakt geen verbinding met de netwerkkabel aangesloten.

Vanalles al geprobeerd reset het opnieuw opstarten.

Hij word gezien in de modem maar erna springt hij weer op rood de eufy station.

Kan niet verbinden etc hele eufy kan ik niet installeren.

Gister op het ziggo netwerk en modem werkten het perfect.

Heeft iemand hier een oplossing voor.

Heb een aantal dingen na gekeken maar mag verwachten een utp kabel erin en het moet op gang komen neem ik aan.

Me hele beveiliging netwerk ligt nu plat.

Mvg Dennis 

@D-arnhem Ik heb deze Homebase ook. Mijn modem van Odido is een T54

Hoe staat je beveiligingsmodes?

Band

2.4 GHz aan 

5 GHz uit

Begin altijd met een schone lei. Dus alleen dezelfde SSID is onvoldoende,  reset de eufy camera volledig voordat je weer zoekt naar het wifi netwerk.

Bedankt voor jullie antwoord.

Het probleem is dus dat hij volledig rood blijft met utp kabel erin.

Ik hem dus ook helemaal niet kan instellen kom er niet in is geen netwerk.

Mvg Dennis 

Heb je toevallig in de Eufi een vast IP adres geplaatst? Dan moet dat wel in dezelfde range als de Odido router zijn. 192.168.1.x

Bedankt voor jullie antwoord.

Het probleem is dus dat hij volledig rood blijft met utp kabel erin.

Ik hem dus ook helemaal niet kan instellen kom er niet in is geen netwerk.

Mvg Dennis 

Ook niet via je mobiel internet?  Je kan dan de Homebase via de eufy app resetten

Nu net gereset de homebase 3 kan hem geneens koppelen schiet van blauw naar rood die modem die houd hem tegen.

Ben hem dus helemaal opnieuw aan het instellen maar schijnbaar komt hij even in de modem en erna word hij geblokkeerd. 

Via mobiel ook niet kom niet verder als Qr code scannen en hup gaat alweer in rood.

Mvg Dennis 

De homebase zegt nu net kan geen verbinding maken met het netwerk (gesproken)

Net kunnen koppelen totdat het lampje weer rood was homebase toegevoegd camera lukt niet want er is geen verbinding met netwerk

Waarom is dit zo'n lastige mode router ten dan zeg ik het netjes] gister hadden we nog ziggo nergens problemen mee.

Heb je toevallig in de Eufi een vast IP adres geplaatst? Dan moet dat wel in dezelfde range als de Odido router zijn. 192.168.1.x

Ik zie hem wel het ip adres in de eufy app maar zie hem niet in de modem ingelogd.

Hij maak heel even verbinding met de zyxel modem maar knalt er zo weer uit.

Lampje achterop homebase 3 brand dan ook orange ingang utp kabel.

Zou ook niet weten hoe ik het ip adres moet aanpassen in de eufy App.

Mvg Dennis 

Hallo.

Sinds gister werkt het weer naar behoren vingers cross.

Wat gedaan stekker eruit en toen de reset gedaan met paperclip volgende dag ochtend branden het lampje blauw aan de voorkant en alle camera's weer verbonden handmatig.

Nog een vraag.

De homebase 3 aan de achterkant waar de utp kabel in zit welke kleur brand er bij jullie.

Dit is nu bij mij Orange bij jullie ook als hij goed werkt.

Bedankt.

Mvg Dennis 

Hi @D-arnhem

Als je je klantnummer of postcode + huisnummer in je profiel zet kijk ik graag met je mee. 

Reageer