Skip to main content

Beste Odido,

Na veel tijd in de wacht te hebben gestaan, vroeg ik mij af of ik via deze weg Klik&Klaar op kan zeggen. En daarnaast had ik ook nog de vraag of ik nog binnen de bedenktermijn val.

Bij voorbaat dank.

Groeten,

Jasper

Voor die laatste vraag geldt, wanneer is de simkaart geactiveerd?


Die heb ik volgens mij de 19e geactiveerd dus dan zou het binnen de periode zijn.


Hi @jaspervdbor, ik wil je hier graag verder mee helpen! Jouw 14 dagen bedenktijd gaan in vanaf het moment waarop je het pakket hebt ontvangen. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel zetten? Stuur hierna een bericht in dit topic, zo kan ik het abonnement erbij pakken en deze voor je opzeggen. 


Hi @Nora van Odido,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb in de tussentijd de online manier gevonden om op te zeggen en daar gebruik van gemaakt. Weet je of deze manier ook rekening houdt met de bedenktermijn?

Alvast bedankt!


Hi @jaspervdbor, top! En zeker, dat moet goedkomen. Je ziet hier als het goed is gelijk de opzegdatum. Als je hulp nodig hebt laat het mij dan weten. Ik kan het ook voor je regelen!


Reageer