Sinds gisteren (vrijdag 30-6-2023 omstreek 16:45) is mijn internet er opnieuw uit en brand er op de media converter weer een rood lampje van LOS. Dit is nu voor de 5e keer het geval dat precies hetzelfde probleem zich weer voor doet. Wanneer houdt dit eens op? Ik heb een maand lang kunnen genieten zonder problemen en nu er gisteren rondom 14:00/15:00 van KPN heeft aangebeld bij mij om te vragen of ik al gebruik maak van glasvezel en of ik bij T-mobile zit of niet werkt ineens mijn verbinding niet meer? Ik heb de vorige 4x zeker een week tot 2 weken zonder internet gezeten en dit pik ik niet om voor een 5e keer weer te moeten doen..
Ik heb dus ook T-mobile gebeld nadat mijn verbinding eruit lag, hier heb ik ook duidelijk aangegeven dat dit nu de 5e keer is en dat de eerste 4x het geval was dat mijn kabel uit de wijkkast is getrokken (vanwege een administratieve fout of iets dergelijks). Ook heb ik aangegeven dat er een KPN netwerkbeheerder voor de deur heeft gestaan en kort erna het internet eruit lag.. De medewerkster ging op dat moment even overleggen met de technische dienst (blijkbaar Gideon) en zou bij mij terug op de lijn komen. Dit is echter niet gebeurd, ik werd direct doorverbonden naar GIdeon waarbij ik zoiets had van uhh oke? Wat is dit? Eenmaal weer alles uitgelegd te hebben bij Gideon werd mij vertelt dat er een afspraak ingepland dient te worden voor het na laten kijken van het modem en de bekabeling… Ook hier heb ik aangegeven dat het nu de 5e keer is en de eerste 4x mijn kabel uit de wijkcentrale is gehaald. Toch wilde de medewerker een afspraak proberen in te plannen, ik herhaal proberen.. Helaas was dit ook telefonisch niet mogelijk gaf de medewerker aan en werd ik in een wachtrij geplaats zodat de planner voor de Gideon monteurs zsm iets kon in plannen (hierover zou ik na minimaal 3 dagen wat te horen moeten krijgen). Dit vond ik al waardeloos om te horen dat ik dus eerst 3 dagen moet wachten voordat ik te horen kan krijgen wanneer er iemand langs zou kunnen komen… Het enige wat ik dus kon doen is ja zeggen en maar afwachten tot ik bericht zou krijgen. Na dit gesprek had ik zoiets van ik ga toch T-mobile nog eens bellen want dit kan gewoon echt niet hoe dit gaat en wilde ik hier ook een duidelijk verhaal over kwijt en een klacht over indienen.
Dus ik heb opnieuw gebeld met T-mobile (klantenservice) en hier kreeg ik opnieuw een medewerkster aan de telefoon, hierbij heb ik weer op nieuw het gehele verhaal gedaan en zei de medewerkster gelijk al van, wacht even dus er is iemand van KPN bij jou aan de deur geweest en die heeft dit en dit gevraagd? Hier antwoorde ik ja dat klopt. Toen gaf de medewerkster al gelijk aan 1+1=2, dus dan moet het aan de buitencentrale liggen. De medewerkster die ik aan de telefoon had kon dus ook daadwerkelijk zien dat mijn kabel er opnieuw uitlag sinds 16:43. Tevens kon de medewerkster zien dat er 19 kabels uitwaren van de 29. Wat dus al een enorm groot en hoog aantal is. Wat wel vreemd is dat deze medewerkster wel al deze informatie kon zien maar tijdens het eerste gesprek de andere medewerkster van T-mobile dit allemaal niet kon zien. Deze medewerkster van het tweede gesprek heeft ook aangegeven dat een monteur van Gideon geen zin heeft omdat het echt aan de buiten centrale ligt. Hieruit heeft de medewerkster dus ook een melding gemaakt bij KPN zodat hier zsm naar gekeken kan worden.. Hoelang dit gaat duren geen idee, ik kreeg een telefoonnummer mee om te bellen naar de klantenservice van KPN, echter was de klantenservice al gesloten en zijn zij alleen te bereiken op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Dus het hele weekend kan ik er dus ook niet achteraan gaan…
Wat ook vreemd is dat de medewerkster van het 2e gesprek met T-mobile kon zien dat de eerst volgende mogelijkheid was om een afspraak in te plannen bij Gideon pas op 10 juli 2023 was. Dit is dus pas volgende week maandag!!!!!! Dat is afschuwelijk!!! Doordat mijn kabel voor de zoveelste keer uit de wijkcentrale is getrokken.
Ik heb de melding laten maken bij KPN in de hoop dat het alsnog snel wordt opgelost.
Tot mijn verbazing heb ik blijkbaar zelf een afspraak kunnen inplannen bij Gideon (ook al heeft dit blijkbaar geen zin maar het kan maar geconstateerd worden...) voor morgen 1 juli 2023. Wetende dat deze monteur het probleem niet kan oplossen hoop ik toch dat middels een magische wijze toch een oplossing zou zijn.
Buiten het bovenstaande verhaal ben ik zeker benieuwd wat T-mobile mij kan bieden aangezien ik nu OPNIEUW geen diensten heb van T-mobile en ik er echt helemaal klaar mee ben dat dit steeds gebeurd.. Mijn werk vind dit niet leuk (helaas heb ik oproep dienst) en ik kan nu niet voor een 5e keer aankomen ja ik heb geen internet vanuit T-mobile dus ik kan niet werken…Hopelijk gaat hier dus zeer zeker een goede oplossing/vergoeding/compensatie voor komen…