Opnieuw weer geen internet verbinding (LOS lampje knippert)

  • 1 July 2023
  • 41 reacties
  • 673 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Reputatie 4

Hi @Steeffeh, bedankt voor je update.

Op dit moment staat het ticket nog op afwachten. De vezelbreuk zal eerst opgelost moeten worden voordat we je online kunnen krijgen. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je gezocht wordt! 

Ik snap dat de breuk eerst opgelost moet worden voordat ik weer online moet komen. De antwoorden die ik krijg zijn nou niet bepaalde ophelderend. Het zelfde als het geen dat je er vanuit gaat dat er spoedig contact met mij wordt opgenomen terwijl ik alle berichten juist zeg dat er nog 0x contact met mij is opgenomen…

Ik kom bij geen enkele partij maar een millimeter verder… Zowel niet bij jullie (T-mobile) als bij MDF.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh op dit moment is OPF de kabelbreuk nog aan het onderzoeken. Dit zijn altijd hele fragiele klusjes om te fixen en kan daarom langer duren dan dat wij allemaal zouden willen. Ik ga ervan uit, meestal is dit als ze het hebben opgelost, dat ze contact met je opnemen. 

Reputatie 4

Wat gebeurd er eigenlijk zodra de telefoon beschadigd raakt van het gebruik van een hotspot? Ik krijg namelijk vaker de melding dat de telefoon te warm is en hierdoor minder goed werkt. Of ik krijg de melding dat het opladen gestopt is en pas weer verder gaat wanneer het toestel een normale temperatuur heeft.

Dit komt omdat de telefoon erg warm wordt zodra de hotspot de hele dag aan staat.

Gelukkig is het nog niet het geval dat het toestel echt is beschadigd maar ben er wel benieuwd naar aangezien dit wel de levensduur van het toestel verminderd.

Reputatie 7
Badge +14

Betere telefoon gebruiken? Anders een mifi of 4g router gebruiken.

Reputatie 4

Betere telefoon gebruiken? Anders een mifi of 4g router gebruiken.

Een betere telefoon gebruiken? Dit is een grapje neem ik aan die je probeert te maken? De telefoon die gebruikt wordt is een iPhone 14 Pro Max… 

Een Mifi of 4G router heb ik niet, worden de kosten van een router + prepaid kaart hiervoor gedekt? Ik ga namelijk niet mijn eigen simkaart gebruiken hiervoor aangezien ik bereikbaar moet zijn.

Betere telefoon gebruiken? Anders een mifi of 4g router gebruiken.

Nogal een respectloze reactie vind je niet? De beste man zit met zijn handen in het haar.

@Steeffeh ik heb ergens gelezen dat anderen een 4g router in bruikleen hebben gekregen van T-Mobile. Misschien kun je er 1 krijgen bij een winkel van ze ( lijkt me wel gepast). Ik zou ook zeker dit hele gebeuren onthouden wanneer je contract afloopt.

Reputatie 4

Betere telefoon gebruiken? Anders een mifi of 4g router gebruiken.

Nogal een respectloze reactie vind je niet? De beste man zit met zijn handen in het haar.

@Steeffeh ik heb ergens gelezen dat anderen een 4g router in bruikleen hebben gekregen van T-Mobile. Misschien kun je er 1 krijgen bij een winkel van ze ( lijkt me wel gepast). Ik zou ook zeker dit hele gebeuren onthouden wanneer je contract afloopt.

 

Dat dus stond ook echt even te kijken van wordt dit nou echt gezegd? Maar dat zou inderdaad nog wel een mogelijkheid kunnen zijn. Zal zodra het kan even langs een van de T-mobile winkels gaan en het ook even vragen.

Vandaag wel weer gebeld naar MDF en zij hebben gebeld naar de uitvoerders en hebben aangegeven het probleem deze week proberen op te pakken.. Helaas zeiden dat ze vorige week ook al dus ben benieuwd 😁

Reputatie 4

Ondanks mij gisteren is beloofd dat ik opnieuw binnen een uur terug gebeld zou worden door een van de uitvoerders (inmiddels een 6e belofte die is gemaakt dat een uitvoerder mij terug zou bellen) ben ik opnieuw weer niet gebeld.

Helaas is dit nu dag 14 dat er geen internet meer is. De hotspot houdt er helaas ook steeds vaker mee op, mijn Citrix omgeving van het werk geeft meerdere malen per dag aan dat de verbinding is verloren waardoor mijn werk erg stagneert.

Het is en blijft super irritant om het maar netjes te zeggen dat je vanuit geen enkele partij informatie krijgt en je elke keer zelf overal achteraan moet gaan. Maar met dat je overal zelf achteraan moet gaan je alsnog als hondje wordt behandeld aangezien er 0,0 vooruitgang in zit.

Helaas is dit de 5e storing in 4 maanden tijd.. Helaas moet ik er ook bij zetten dat ik nu inmiddels langer offline ben geweest dan online in deze maanden dat ik klant ben… Het is diep en diep triest hoe er zo met klanten omgegaan wordt.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh, ik heb nog maals gekeken en de breuk is nog steeds in onderzoek bij OPF. Zodra dit opgelost is wordt er vanzelf contact met je opgenomen! 

Reputatie 4

@Steeffeh, ik heb nog maals gekeken en de breuk is nog steeds in onderzoek bij OPF. Zodra dit opgelost is wordt er vanzelf contact met je opgenomen! 

Ja zelf heb ik er al geen vertrouwen meer in. Wat ik al zeg, dit is nu de 5e keer dat ik problemen heb. Inmiddels ben ik langer offline dan online in de tijd dat ik klant ben bij jullie. Mijn ticket staat blijkbaar ook nog open van 19 januari. Na de ticket van 19 januari zijn er dus nog eens 4x problemen ontstaan waaronder deze keer en ik er nu 14 dagen weer uit lig.

De hotspot is niet mee te werken, het bereik en alles is slechter dan slecht.

Het enige wat je hoort als je OPF/MDF(Zo noemen zij zichzelf) is dat er een mail wordt uitgestuurd naar de uitvoerder om contact op te nemen wat nooit gebeurd.

Er zijn zoveel klachten die op een rijtje gezet kan worden wat je er gewoon naar van kan worden. 

Reputatie 4

Goedemorgen, het is weer even geleden dat ik wat gepost heb.

Het heeft ook aan lange tijd geduurd voordat ik weer internet had (gelukkig is dit voor nu wel weer even opgelost, het was geen breuk…. maar dus weer een kabel die eruit gehaald was, voor een 5e keer).

Nou heb ik een factuur (t-mobile thuis factuur) gekregen. Maar hoe zit het met de compensatie van alle keren dat ik eruit heb gelegen? En de afgelopen tijd? Hier zie ik nog niks van terug namelijk.

Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Steeffeh, ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent!

Ik ben ook direct voor je gaan kijken naar de vergoedingen. Ik zie dat er drie keer het een en ander vergoed is, 1x €9,14, 1x €9,82 en 1x €50. Voor de laatse vergoeding heb ik alleen nog akkoord nodig op de data. Klopt het dat je op 01-07 tot en met 18-07 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik deze periode nog voor je vergoeden.

Reputatie 4

Hey @Steeffeh, ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent!

Ik ben ook direct voor je gaan kijken naar de vergoedingen. Ik zie dat er drie keer het een en ander vergoed is, 1x €9,14, 1x €9,82 en 1x €50. Voor de laatse vergoeding heb ik alleen nog akkoord nodig op de data. Klopt het dat je op 01-07 tot en met 18-07 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik deze periode nog voor je vergoeden.

Hoe zijn deze bedragen vergoed? In mindering gebracht van een factuur of? Want heb geen enkele keer geld terug gestort zien worden? Tevens gelden deze bedragen voor alle keren dat ik eruit heb gelegen of? Aangezien het moment dat ik deze topic heb gestart ik er voor de 5e keer heb uitgelegen in de periode dat ik klant ben.

De datums kloppen bijna, vanaf 30-6 had ik al geen internet dat ik op 18 juli weer internet had dat kan best kloppen inderdaad.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh die twee maal €9 zijn korte periodes geweest. De €50 vergoeding is voor twee maanden. Ik ga er vanuit dat alles vergoed is. Deze vergoedingen zijn inderdaad verrekend met de factuur van maart. Als het bedrag na een verrekening van de maandlasten hoger is dan €50, wordt het reseterende bedrag gestort op je rekening. Is het bedrag, na verrekening maandlasten, gelijk of lager aan €50, dan wordt dit verrekend met een volgend factuur. Ik heb zojuist de vergoeding in gang gezet voor 30-06 tot en met 18-07. Ook dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!

Reputatie 4

@Steeffeh die twee maal €9 zijn korte periodes geweest. De €50 vergoeding is voor twee maanden. Ik ga er vanuit dat alles vergoed is. Deze vergoedingen zijn inderdaad verrekend met de factuur van maart. Als het bedrag na een verrekening van de maandlasten hoger is dan €50, wordt het reseterende bedrag gestort op je rekening. Is het bedrag, na verrekening maandlasten, gelijk of lager aan €50, dan wordt dit verrekend met een volgend factuur. Ik heb zojuist de vergoeding in gang gezet voor 30-06 tot en met 18-07. Ook dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!

Dan klopt dit niet helemaal want mijn facturen zijn geen 50 euro. Mogelijk dat het dan over 2 maanden is berekend? Aangezien ik zoals ik al aangegeven hebt nooit geld hebt ontvangen van T-mobile.

 

Maar dankjewel, waar kan ik hierop rekenen? Dit zodat ik dit ook in de gaten kan houden of dit juist gaat.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh als je je factuur van maart bekijkt in My T-Mobile kun je alles precies zien! Het bedrag na verrekening van je maandlasten is lager dan €50, daarom is dit verrekend met je maandlasten.

 

Hoe bedoel je dit precies?

 

Maar dankjewel, waar kan ik hierop rekenen? 

 

De kosten van deze vergoeding zullen ook worden verrekend met een volgend factuur.

Reageer