Opnieuw geen internet via glasvezel

  • 30 January 2024
  • 34 reacties
  • 734 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Wij hebben sinds vanochtend ook geen internet in Ridderkerk het Zand. Heb nog niet gebeld omdat ik op mijn werk was, maar ga morgen bellen. 

Iemand al meer informatie over de oorzaak? 

Nee, heb ook gevraagd om een tijds indicatie maar ze laten niks los alleen dat ze ermee bezig zijn en doen een voucher geven voor 7 dagen onbeperkt internet op mobiel. Storing kan altijd gebeuren maar 24 uur lang en dan nog niet kunnen aangeven hoe lang iets kan duren vindt ik toch wel knullig.

Wij hebben sinds vanochtend ook geen internet in Ridderkerk het Zand. Heb nog niet gebeld omdat ik op mijn werk was, maar ga morgen bellen. 

Iemand al meer informatie over de oorzaak? 

Nee, heb ook gevraagd om een tijds indicatie maar ze laten niks los alleen dat ze ermee bezig zijn en doen een voucher geven voor 7 dagen onbeperkt internet op mobiel. Storing kan altijd gebeuren maar 24 uur lang en dan nog niet kunnen aangeven hoe lang iets kan duren vindt ik toch wel knullig.

Ik heb zojuist gebeld, omdat wij nog steeds geen internet hebben. Nu gaf die man aan dat mijn modem waarschijnlijk kapot is. Vind het bijzonder precies tegelijkertijd met deze storing, maar goed ik wacht het af en heb nu ook een voucher. 

Wij hebben sinds vanochtend ook geen internet in Ridderkerk het Zand. Heb nog niet gebeld omdat ik op mijn werk was, maar ga morgen bellen. 

Iemand al meer informatie over de oorzaak? 

Nee, heb ook gevraagd om een tijds indicatie maar ze laten niks los alleen dat ze ermee bezig zijn en doen een voucher geven voor 7 dagen onbeperkt internet op mobiel. Storing kan altijd gebeuren maar 24 uur lang en dan nog niet kunnen aangeven hoe lang iets kan duren vindt ik toch wel knullig.

Ik heb zojuist gebeld, omdat wij nog steeds geen internet hebben. Nu gaf die man aan dat mijn modem waarschijnlijk kapot is. Vind het bijzonder precies tegelijkertijd met deze storing, maar goed ik wacht het af en heb nu ook een voucher. 

Ja ik heb van ochtend gebeld en bij mij hebben ze de lijn gereset ofzo en daarna kwam de verbinding weer op en gelukkig ben ik zo aan de beurt en geen 10min in de wacht ofzo. Ja bijzonder dat de modem stuk is dat heb ik zelf nog nooit gehad eigenlijk. Misschien de modem eens resetten of kijken of de kabels in orde zijn en of het ont kastje naar je  WAN ingang is aangesloten. Of eens proberen om in de interface van de modem te komen. 

Wij hebben sinds vanochtend ook geen internet in Ridderkerk het Zand. Heb nog niet gebeld omdat ik op mijn werk was, maar ga morgen bellen. 

Iemand al meer informatie over de oorzaak? 

Nee, heb ook gevraagd om een tijds indicatie maar ze laten niks los alleen dat ze ermee bezig zijn en doen een voucher geven voor 7 dagen onbeperkt internet op mobiel. Storing kan altijd gebeuren maar 24 uur lang en dan nog niet kunnen aangeven hoe lang iets kan duren vindt ik toch wel knullig.

Ik heb zojuist gebeld, omdat wij nog steeds geen internet hebben. Nu gaf die man aan dat mijn modem waarschijnlijk kapot is. Vind het bijzonder precies tegelijkertijd met deze storing, maar goed ik wacht het af en heb nu ook een voucher. 

Ja ik heb van ochtend gebeld en bij mij hebben ze de lijn gereset ofzo en daarna kwam de verbinding weer op en gelukkig ben ik zo aan de beurt en geen 10min in de wacht ofzo. Ja bijzonder dat de modem stuk is dat heb ik zelf nog nooit gehad eigenlijk. Misschien de modem eens resetten of kijken of de kabels in orde zijn en of het ont kastje naar je  WAN ingang is aangesloten. Of eens proberen om in de interface van de modem te komen. 

Fijn dat alles het weer doet! Ja alles is gecheckt en hij kon de lijn niet ophalen ofzo, dus denk dat hij hem bij mij ook wilde resetten en dat dat dus niet lukte. Komt vast goed en heb nu weer internet via mn hotspot, even afwachten maar :) 

Wij hebben sinds vanochtend ook geen internet in Ridderkerk het Zand. Heb nog niet gebeld omdat ik op mijn werk was, maar ga morgen bellen. 

Iemand al meer informatie over de oorzaak? 

Nee, heb ook gevraagd om een tijds indicatie maar ze laten niks los alleen dat ze ermee bezig zijn en doen een voucher geven voor 7 dagen onbeperkt internet op mobiel. Storing kan altijd gebeuren maar 24 uur lang en dan nog niet kunnen aangeven hoe lang iets kan duren vindt ik toch wel knullig.

Ik heb zojuist gebeld, omdat wij nog steeds geen internet hebben. Nu gaf die man aan dat mijn modem waarschijnlijk kapot is. Vind het bijzonder precies tegelijkertijd met deze storing, maar goed ik wacht het af en heb nu ook een voucher. 

Ja ik heb van ochtend gebeld en bij mij hebben ze de lijn gereset ofzo en daarna kwam de verbinding weer op en gelukkig ben ik zo aan de beurt en geen 10min in de wacht ofzo. Ja bijzonder dat de modem stuk is dat heb ik zelf nog nooit gehad eigenlijk. Misschien de modem eens resetten of kijken of de kabels in orde zijn en of het ont kastje naar je  WAN ingang is aangesloten. Of eens proberen om in de interface van de modem te komen. 

Fijn dat alles het weer doet! Ja alles is gecheckt en hij kon de lijn niet ophalen ofzo, dus denk dat hij hem bij mij ook wilde resetten en dat dat dus niet lukte. Komt vast goed en heb nu weer internet via mn hotspot, even afwachten maar :) 

De lampjes van de ont branden weer groen dan ? Als je er niet veel verstand van hebt wil ik ook wel eens een blik werpen 

Wij hebben sinds vanochtend ook geen internet in Ridderkerk het Zand. Heb nog niet gebeld omdat ik op mijn werk was, maar ga morgen bellen. 

Iemand al meer informatie over de oorzaak? 

Nee, heb ook gevraagd om een tijds indicatie maar ze laten niks los alleen dat ze ermee bezig zijn en doen een voucher geven voor 7 dagen onbeperkt internet op mobiel. Storing kan altijd gebeuren maar 24 uur lang en dan nog niet kunnen aangeven hoe lang iets kan duren vindt ik toch wel knullig.

Ik heb zojuist gebeld, omdat wij nog steeds geen internet hebben. Nu gaf die man aan dat mijn modem waarschijnlijk kapot is. Vind het bijzonder precies tegelijkertijd met deze storing, maar goed ik wacht het af en heb nu ook een voucher. 

Ja ik heb van ochtend gebeld en bij mij hebben ze de lijn gereset ofzo en daarna kwam de verbinding weer op en gelukkig ben ik zo aan de beurt en geen 10min in de wacht ofzo. Ja bijzonder dat de modem stuk is dat heb ik zelf nog nooit gehad eigenlijk. Misschien de modem eens resetten of kijken of de kabels in orde zijn en of het ont kastje naar je  WAN ingang is aangesloten. Of eens proberen om in de interface van de modem te komen. 

Fijn dat alles het weer doet! Ja alles is gecheckt en hij kon de lijn niet ophalen ofzo, dus denk dat hij hem bij mij ook wilde resetten en dat dat dus niet lukte. Komt vast goed en heb nu weer internet via mn hotspot, even afwachten maar :) 

De lampjes van de ont branden weer groen dan ? Als je er niet veel verstand van hebt wil ik ook wel eens een blik werpen 

Ja die branden gewoon groen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fleurfelicia, ik heb een lijnmeting gedaan en je moet online kunnen komen. Gebruik je toevallig een eigen modem? Dan verzoek ik je om het Zyxel modem aan te sluiten om te kijken of die wel online komt. 

Hi @Fleurfelicia, ik heb een lijnmeting gedaan en je moet online kunnen komen. Gebruik je toevallig een eigen modem? Dan verzoek ik je om het Zyxel modem aan te sluiten om te kijken of die wel online komt. 

Ik gebruik geen eigen modem en ik kan nog steeds niet online. Dinsdag komt de monteur van Gideon langs. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Fleurfelicia, super om te zien dat er snel een monteur langs gaat komen! Hou je me op de hoogte nadat de monteur langs geweest is? 

Reageer