Skip to main content

Goedemorgen sinds gister avond (rond 23:30) is hier opnieuw het internet eruit. Dit is nu in de afgelopen maanden erg vaak gebeurd… Voorgaande keren was het omdat er monteurs aan het kloten waren met een kabel die niet juist was (vanaf buiten). Hierdoor kreeg ik steeds een rood lampje bij de Huawei converter kastje. Deze keer is hier nog steeds alles groen maar krijg ik geen netwerk sinds gister avond. Zowel het modem als het Huawei kastje al gereset (stroom er meerdere secondes/minuten afgehaald) maar helaas heeft dit niet tot een oplossing geboden. Op de website van odido zie ik dat er geen storing in mijn gebied zit (Ridderkerk), wel zie ik op de site van allestoringen het aantal meldingen omhoog gaan. Dus bij deze is er een storing of zit het probleem OPNIEUW ergens anders? Ben er namelijk wel even klaar mee in de afgelopen maanden heb ik zo'n 7 of 8x problemen gehad met odido…. 

Zit nu helaas op een hotspot te werken wat niet te doen is aangezien het bereik hier van odido zelf ook niet optimaal is...

Om een update te geven, iemand uit de buurt van mij stuurde mij toevallig een berichtje dat hij ook geen internet heeft op dit moment. Ook woonachtig in Ridderkerk dus er zal een storing zijn.. Hopen dat dit snel wordt opgelost aangezien de hotspot niet lang volhoudt met de werkzaamheden die ik moet doen voor het werk…


Zelfde probleem hier. Ook in Ridderkerk. Sinds vanochtend door dat het internet het niet doet. Thuiswerken met een hotspot is niet ideaal, dus ik hoop dat ze het snel oplossen


Ik heb hetzelfde probleem. Ook woonachtig in Ridderkerk. Nu zelf ook aan het werken op de hotspot maar mijn bekabelde pc gebruiken wordt nu lastig.


Ook bij mij in Ridderkerk storing. Volgens klantenservice wordt er aan gewerkt.


Ja, hier ook geen internet via glasvezel in Ridderkerk. Zo irritant dat ze dit niet vermelden op de website


@yavdb1111 @Markz @JohanF @Daz2L Bij mij werkt het inmiddels weer ineens. Ik kreeg ineens weer het icoontje van de verbinding die verbonden is. Hoop dat het bij jullie ook weer werkt!


@Steeffeh yes! Werkt bij mij ook weer!


Bij mij nog steeds niet. 


Bij mij nog steeds niet. 

Misschien je modem even herstarten en anders hoop ik dat ze het snel voor je fixen ook!


Dat heb ik gedaan Steffeh, 

Na jou melding en daarna nog een keer. Helaas blijft het rode lampje branden.

 

Ik wacht maar even af. Op een update van Odido hoef ik niet te rekenen.


Hier helaas nog steeds geen verbinding.


Hier helaas nog steeds geen verbinding.

Bij ons ook nog steeds niet.


Hier in ridderkerk, omgeving het zand, ook nog steeds geen verbinding, inmiddels al 11 uur offline


Bij ons Omgeving Ridderkerk Drievliet ook nog steeds geen verbinding, inmiddels meer dan 12uur offline


Hier ook niet. Nu al een halve dag niet.


Wij bellen weer naar de klantenservice. Het storings topic van odido is weg.


Wij bellen weer naar de klantenservice. Het storings topic van odido is weg.

Hangt zojuist op met ze, het is bekend, storing in de centrale, verder konden ze de status ervan niet zeggen.


Wij bellen weer naar de klantenservice. Het storings topic van odido is weg.

Hangt zojuist op met ze, het is bekend, storing in de centrale

Haha wij ook alleen tegen ons zeiden ze dat ze nog niet wisten waar het probleem was🤨


Al sinds 23:30 internet storing Ridderkerk Drievliet en nu 15:30 nog steeds geen update?? 


Al sinds 23:30 internet storing Ridderkerk Drievliet en nu 15:30 nog steeds geen update?? 

Bij ons, Ridderkerk het Zand, werkt het inmiddels weer sinds 13:30 uur ongeveer. 


Al sinds 23:30 internet storing Ridderkerk Drievliet en nu 15:30 nog steeds geen update?? 

Bij ons, Ridderkerk het Zand, werkt het inmiddels weer sinds 13:30 uur ongeveer. 

Oké nee hier al vaker opnieuw opgestart maar nog geen resultaat 


Al sinds 23:30 internet storing Ridderkerk Drievliet en nu 15:30 nog steeds geen update?? 

Bij ons, Ridderkerk het Zand, werkt het inmiddels weer sinds 13:30 uur ongeveer. 

Oké nee hier al vaker opnieuw opgestart maar nog geen resultaat 

Lampjes van de ONT wel groen? anders kan je die nog even uit en aanzetten. 
Aan de meldingen te zien vermoed ik dat er veel meer uit lag dan 1 wijkcentrale


Al sinds 23:30 internet storing Ridderkerk Drievliet en nu 15:30 nog steeds geen update?? 

Bij ons, Ridderkerk het Zand, werkt het inmiddels weer sinds 13:30 uur ongeveer. 

Oké nee hier al vaker opnieuw opgestart maar nog geen resultaat 

Lampjes van de ONT wel groen? anders kan je die nog even uit en aanzetten. 
Aan de meldingen te zien vermoed ik dat er veel meer uit lag dan 1 wijkcentrale

Ja dat denk ik ook klantenservice had het over een patchpaneel ofzo ik gebruik het Huawei ont kastje niet glasvezel zit direct in de modem


Al sinds 23:30 internet storing Ridderkerk Drievliet en nu 15:30 nog steeds geen update?? 

Bij ons, Ridderkerk het Zand, werkt het inmiddels weer sinds 13:30 uur ongeveer. 

Oké nee hier al vaker opnieuw opgestart maar nog geen resultaat 

Lampjes van de ONT wel groen? anders kan je die nog even uit en aanzetten. 
Aan de meldingen te zien vermoed ik dat er veel meer uit lag dan 1 wijkcentrale

Ja dat denk ik ook klantenservice had het over een patchpaneel ofzo ik gebruik het Huawei ont kastje niet glasvezel zit direct in de modem

16:30 nog met de klantenservice gebeld en die bevestigde dat er nog geen verbinding was met mijn adres. Kan dus kennelijk nog wel even duren


Wij hebben sinds vanochtend ook geen internet in Ridderkerk het Zand. Heb nog niet gebeld omdat ik op mijn werk was, maar ga morgen bellen. 

Iemand al meer informatie over de oorzaak? 


Reageer