Ontzettend instabiel internet

  • 7 April 2024
  • 29 reacties
  • 674 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

@lrdewaal ik heb precies hetzelfde probleem en ben ook van plan om over te stappen naar kpn. werkt de internet van kpn tot nu toe goed bij jou?

@Turko25 Sinds de overstap hebben we 0 problemen gehad met KPN, zeker aan te raden!

Reputatie 1

Wat ik niet snap is dat ik op het forum vele verhalen kan terugvinden met allemaal hetzelfde probleem. Ik zie bij veel van die verhalen dezelfde Support medewerker van Odido assisteren en elke keer met hetzelfde resultaat… Paar maanden dezelfde testen uitvoeren, we kunnen niets vinden, het ligt bij de klant en uiteindelijk mogen klanten gratis weg…..

Er moet toch, na hetzelfde probleem in meerdere topics behandeld te hebben, een lampje gaan branden bij Odido dat er iets structureel fout zit. Zo dom en slecht zijn ze ook weer niet…..

Ze kunnen blijkbaar niet toegeven/aangeven dat er iets fout zit bij hen want dan hebben alle klanten het recht om gratis over te stappen. Met deze aanname kan je bijna niet anders dan tot de conclusie komen dat het ‘helpen’ van de klanten die dit probleem melden, niets anders is dan ze zo lang mogelijk aan het lijntje houden om het geld zo lang mogelijk binnen te krijgen.

Ik ben blij dat ik binnen de 14 dagen bedenktijd termijn het probleem heb gevonden en alle communicatie hier heb kunnen lezen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik over 7 dagen weer goed internet ga krijgen via KPN…. Ik hoop dat Odido het probleem wel een keer gaat oplossen anders wordt de dekking van Glasvezel in NL voor hen een zeer beperkte markt aangezien KPN netwerk klanten, niet op de internet services van Odido kunnen vertrouwen.

Wat ik niet snap is dat ik op het forum vele verhalen kan terugvinden met allemaal hetzelfde probleem. Ik zie bij veel van die verhalen dezelfde Support medewerker van Odido assisteren en elke keer met hetzelfde resultaat… Paar maanden dezelfde testen uitvoeren, we kunnen niets vinden, het ligt bij de klant en uiteindelijk mogen klanten gratis weg…..

Er moet toch, na hetzelfde probleem in meerdere topics behandeld te hebben, een lampje gaan branden bij Odido dat er iets structureel fout zit. Zo dom en slecht zijn ze ook weer niet…..

Ze kunnen blijkbaar niet toegeven/aangeven dat er iets fout zit bij hen want dan hebben alle klanten het recht om gratis over te stappen. Met deze aanname kan je bijna niet anders dan tot de conclusie komen dat het ‘helpen’ van de klanten die dit probleem melden, niets anders is dan ze zo lang mogelijk aan het lijntje houden om het geld zo lang mogelijk binnen te krijgen.

Ik ben blij dat ik binnen de 14 dagen bedenktijd termijn het probleem heb gevonden en alle communicatie hier heb kunnen lezen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik over 7 dagen weer goed internet ga krijgen via KPN…. Ik hoop dat Odido het probleem wel een keer gaat oplossen anders wordt de dekking van Glasvezel in NL voor hen een zeer beperkte markt aangezien KPN netwerk klanten, niet op de internet services van Odido kunnen vertrouwen.

 

@Frankg77 Ik ben een beetje gaan rondkijken en het zijn altijd dezelfde mensen die reageren inderdaad. Wat ik ook apart vind, is dat sommige medewerkers een profielfoto hebben die eruit zien alsof ze vers uit de AI Image Generator zijn gekomen. Kan natuurlijk ook gewoon filters of dergelijke zijn, maar ze antwoorden wel alsof ze zombies zijn.
Tommie en Cheyenne lijken voor mijn ongetraind oog toch wel erg op AI generated images maar oke, I could be wrong.

In ieder geval, ik heb geen idee waarom Odido er zo’n puinhoop van maakt, ik hoop dat iedere toekomstige klant eerst dit forum doorspit zodat ze weten waar ze mee te maken gaan krijgen.

Reageer