Skip to main content

Beste Odido,

Op een ander topic zag ik dat iemand het verzoek via deze weg had ingestuurd zijn huidige Zyxel T50 om te laten ruilen voor een T56. Dit zou ik ook graag laten plaatsvinden wegens het nieuwe en betere Wifi 6 en eventuele compatibaliteit met de nieuwere wifi smartpunten (deze wil ik vooralsnog niet aanschaffen). Huidige verbinding is al maandrn dramatisch in huis, hopend op deze manier op verbetering.

Avast bedankt!

Groetjes,

Moreno

Hallo @M.Croese 

Wat bedoel je met een dramatische verbinding? De Zyxel-T56 lost bijvoorbeeld geen wegvallende internet op.


Hallo @Waqqas ,

Het is niet zozeer het wegvallen, maar een abonnement voor 1 gbit glasvezel en vervolgens 30 mbps wifi wanneer ik pal naast het modem sta, en dan heb ik het nog niet over de 1-5 mbps die ik 1 verdieping hoger heb. Andere momenten (vaker niet dan wel) kan de snelheid zomaar 5-10x zo snel zijn.


Hi @M.Croese, ik kan zeker een T-56 naar je toe sturen zodat je ook van wifi6 gebruik kan maken. Zoals Waqqas aangeeft is dit geen oplossing voor wegvallend internet, maar het zou wel kunnen dat de wifipunten beter functioneren. Zodra het nieuwe modem verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. De T-50 hoef je vervolgens niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Mocht je dezelfde problemen ervaren met het nieuwe modem, wil je dit dan laten weten? Dan kijk ik hier graag naar voor je! 


@Nora van Odido Ik heb je een pb gestuurd, helaas niet het gewenste effect..


Reageer