Skip to main content
Beantwoord

Omruilen T50 voor T56 ?

  • 21 July 2024
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Mijn huidige T50 moet ik vaak resetten (vandaag ook maar er was blijkbaar een algemenere storing), ik wil deze graag omruilen met een T56 zodat ik ook verlost ben van WPA3  vs WPA2 meldingen en ik oa. met mijn Gsm ook met  Wifi-6 kan connecten. Daarnaast gebruiken we ook erg veel smart apparaten, PS5, laptops, tablets etc wat ook wel issues geeft met deze inmiddels toch wel wat oudere T50 modem.

Hoor het graag.

Gr. Rolf

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @rolf l, we hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op! Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido 

Ik heb hetzelfde probleem helaas... Kan ik ook een nieuw modem krijgen als deze weer beschikbaar zijn of alvast in de wachtrij hiervoor?

 

Dank!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Leanderdl, daar help ik je heel graag mee, ik zorg er graag voor dat je als een van de eersten kan genieten van de nieuwe batch modems! Ik wilde direct een bestelling plaatsen voor een T-56 modem, alleen heb je jouw Mobiele klantnummer in je Community profiel gezet. Zou je dit in je profiel aan kunnen passen naar je Internet + TV klantnummer? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Zo kan ik dit snel voor je in orde maken, ik regel dit graag voor je! 

@Cal van Odido Dat is niet zo slim van mij... Het klantnummer is gewijzigd!

Reputatie 7
Badge +4

Oh kan toch gebeuren @Leanderdl, ik zou het enger vinden als je jouw klantnummers uit je hoofd zou weten. 😜 Ik heb direct een T-56 modem voor je besteld en ik ga ervoor zorgen dat ‘ie snel voor je wordt ingepakt. Houd er graag rekening mee dat het een paar werkdagen kan duren. Uiterlijk komende week ontvang je van ons een DHL Track & Trace code.

Ik ga hier voor je achteraan, ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem! 😃

Reageer