Skip to main content
Beantwoord

omruilen

Goede avond 

Ik heb een vraag 

Ik heb nog een zyxel t50 modem

Ik heb nog een wap6807

Ik heb nog een aria 610x

Kan ik deze allemaal omruilen voor de nieuwste 

Want ik heb deze al meer als 5jaar 

En ze beginnen nu problemen te geven 

Alvast bedankt 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Michael buitenhuis, terecht verzoek! Ik heb er dan ook geen gras over laten groeien en de omruilingen meteen in orde gemaakt. Je ontvangt per e-mail meer informatie, ook over de levering. De oude apparatuur hoef je niet retour te sturen en kan je inleveren bij een milieupunt bij jou de buurt. Geniet alvast van de nieuwe apparatuur!

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7903 reacties
  • 10 maart 2025

Goedenavond ​@Michael buitenhuis Welkom! De moderators gaan je verder helpen. Vul vast je community profiel helemaal in. (Zie mijn onderschrift)  Ze weten dan gelijk wie je bent en waar het modem heen moet! 👍

Fijne avond.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2592 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hi ​@Michael buitenhuis, terecht verzoek! Ik heb er dan ook geen gras over laten groeien en de omruilingen meteen in orde gemaakt. Je ontvangt per e-mail meer informatie, ook over de levering. De oude apparatuur hoef je niet retour te sturen en kan je inleveren bij een milieupunt bij jou de buurt. Geniet alvast van de nieuwe apparatuur!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 maart 2025

Hallo 

Bijna als is gelukt nieuwe tv box en modem binnen en werken nu ook 

Maar nu kan ik mij wifi plus niet meer goed koppelen

En hij zet nu niet de wifi 6 door verder kan ik hier ook een nieuwe goede voor krijgen 

Alvast bedankt 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 16 maart 2025

Hoi ​@Michael buitenhuis, heb je je modem al een reset gegeven? Mocht dit niet het geval zijn, zou je dit als eerst willen testen in de volgorde van dit topic: Reboot modem | Odido community. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 maart 2025

Goede middag dat heb ik al een paarkeer gedaan maar wekt niet 

Ik heb nu een t56 modem en en de wap6807 wifi plus 

En op internet staat dat ik bijna deze modem de 

De ax6000 nodig heb en die zat er niet bij ik heb alleen de modem t56 en tv box nieuwe gehadt en het wifi plus niet 

Dus hoop dat deze ook nog wordt vervangen van wap6807 naar ax6000 alvast bedankt 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13361 reacties
  • 17 maart 2025

Hi ​@Michael buitenhuis, de WAP werkt niet met de T-56 dus dat is inderdaad niet handig. Ik heb hem meteen voor je omgeruild naar een WX5600! Je ontvangt een e-mail met de retour instructies en als de WX5600 verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen