Skip to main content
Beantwoord

nieuwe router

• September 15, 2025
  • 11 reacties
  • 101 Bekeken

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Odido en gebruik nog steeds mijn oude Zyxel T-50 router.

Ik wil graag een nieuwer model aanvragen zyxel t-56 en mijn oude router terugsturen.

Kunt u mij laten weten hoe ik dit kan regelen?

Alvast bedankt

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Geertruida01 

De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan opsturen.

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hallo ​@Geertruida01 

De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan opsturen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 15, 2025

Heb ik al gedaan :-)

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 15, 2025

Alles compleet zo ?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 16, 2025

Hoi ​@Geertruida01, welkom op onze community!

Alles is zeker compleet, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Hierdoor heb ik je meteen een nieuw modem kunnen opsturen, hiervoor moet er wel een monteur langskomen. Ik zie namelijk dat je nog een DrayTek hebt. Je ontvangt zo een SMS van Guidion om een afspraak in te plannen. Laat je mij weten hoe dat is verlopen? Dan ben je weer helemaal up to date! Alvast bedankt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 18, 2025

Wanneer wordt hij opgestuurd? Ik heb nog geen levertijd gehad, met wat komt hij binnen? DHL of PostNL en krijg ik een tracking nummer.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 18, 2025

Hallo ​@Geertruida01 

Heb je al een afspraak kunnen maken?

Het duurt meestal een paar werkdagen voordat de desbetreffende afdeling het heeft verstuurd. Dit gebeurt via DHL en zodra het pakketje is verzonden krijg je een mail met de tracking code.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 18, 2025

Mijn zoon kan het ook aansluiten, dus als het verstuurd wordt doet hij het. Dat scheelt weer 😃

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 19, 2025

Ik ga er ook van uit dat de coverter meegestuurd wordt. Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen met levering.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 19, 2025

Wanneer krijg ik de T56 en de coverter nou binnen ?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 19, 2025

Ik heb nog geen tracking nummer ontvangen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 19, 2025

Hey ​@Geertruida01, de monteur neemt het modem en Mediaconverter voor je mee omdat hij het ook moet installeren. Je dient een afspraak in te plannen met Guidion, de monteur regelt de rest!