Ik heb nu 4 jaar internet van Odido.. en heb nog steeds t50. Kan ik ergens nieuwe modem bestellen? Want deze valt ook vaak uit.
Hoi
Goedenmiddag,
ik zat met dezelfde vraag en hetzelfde modem sinds 2019. Is het mogelijk een nieuwe modem aan te vragen zodat we met onze nieuwe Wifi 6 apparaten hier gebruik van kunnen maken?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Jaap van Veen
Hi
Dag Nora,
bedankt voor de snelle reactie en service!
Groet, Jaap
Goedenavond,
Ik heb dezelfde vraag, wij zouden ook graag gebruik willen maken van wifi 6. Kunnen wij ook de Zyxel T-56 aanvragen?
Groet, Ingo
Komt voor de bakker
Ik weet zeker dat je zal genieten van het nieuwe modem, ik wens je er alvast veel plezier mee!
Heel erg bedankt Cal!
Hallo!
Ik zou ook graag een nieuwe T-56 modem via hier willen bestellen. Telefonisch heb ik het 2 keer gevraagd, maar ik zie in de bevestigingsmail van de glasvezel overzetting dat ik nog steeds alleen een media converter krijg.
Zou u mij ook de nieuwe T-56 modem kunnen sturen? Zou ik heel blij mee zijn
Groeten, S
Heel graag gedaan
Hoi
Hi
Ik vertrouw er dan op dat de T-56 modem wel gewoon wordt meegeleverd met de media converter en kijk er naar uit. Dank voor bevestiging en groeten!
Ik ben direct gaan controleren en gelukkig zie ik dat het modem wordt meegestuurd met het installatiepakket. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken!
Laat je het mij weten als je mij nodig hebt. Ik sta altijd klaar om je te helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.