Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe Modem

  • 3 July 2024
  • 13 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb nu 4 jaar internet van Odido.. en heb nog steeds t50. Kan ik ergens nieuwe modem bestellen? Want deze valt ook vaak uit.

13 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @vladik, zeker! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Goedenmiddag,

 

ik zat met dezelfde vraag en hetzelfde modem sinds 2019. Is het mogelijk een nieuwe modem aan te vragen zodat we met onze nieuwe Wifi 6 apparaten hier gebruik van kunnen maken?

Alvast bedankt. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Jaap van Veen

Reputatie 5
Badge +5

Hi @jvveen, je bent hiervoor zeker aan het juiste adres! Ik heb gelijk een nieuw modem voor je aangevraagd, dat is de Zyxel T-56. Op dit moment zit er wel een kleine vertraging in de levering, waardoor het iets langer kan duren voor deze naar je onderweg is. Zodra deze verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen en weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. Het oude modem hoef je vervolgens niet terug te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. 

Dag Nora,

 

bedankt voor de snelle reactie en service!

 

Groet, Jaap

Goedenavond, 

 

Ik heb dezelfde vraag, wij zouden ook graag gebruik willen maken van wifi 6. Kunnen wij ook de Zyxel T-56 aanvragen?

 

Groet, Ingo

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @IngoB, ik maak het meteen voor je in orde! Ik heb een T-56 voor je bestelt en je ontvangt snel van ons een DHL Track & Trace code waarmee je het modem kan volgen.

Ik weet zeker dat je zal genieten van het nieuwe modem, ik wens je er alvast veel plezier mee! 🙂

Heel erg bedankt Cal!

Hallo! 
 

Ik zou ook graag een nieuwe T-56 modem via hier willen bestellen. Telefonisch heb ik het 2 keer gevraagd, maar ik zie in de bevestigingsmail van de glasvezel overzetting dat ik nog steeds alleen een media converter krijg.

Zou u mij ook de nieuwe T-56 modem kunnen sturen? Zou ik heel blij mee zijn ☺️

Groeten, S

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @IngoB, geniet van het nieuwe modem! 😁

 

Hoi @ToyStory, ik weet zeker dat het installatiepakket voor de glasvezel overzetting je gaat bevallen, er zit namelijk al een T-56 in. 😉 Zodra het installatiepakket verzonden is ontvang je direct van DHL een Track & Trace code. Je kan snel van een T-56 genieten! 

Hi @Cal van Odido, dank voor je reactie. Dat werd mij telefonisch ook verteld, maar in de mail staat het volgende:

 


Ik vertrouw er dan op dat de T-56 modem wel gewoon wordt meegeleverd met de media converter en kijk er naar uit. Dank voor bevestiging en groeten! 👍🏻

Reputatie 7
Badge +3

@ToyStory Goed dat je dit nogmaals aankaart, ik begrijp de verwarring. Mijn excuses hiervoor! 

Ik ben direct gaan controleren en gelukkig zie ik dat het modem wordt meegestuurd met het installatiepakket. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken! 

@Teresa van Odido ook jij heel erg dank voor de extra check! Top service, en snelle geruststelling 👌🏻- super gedaan! Ik ben goed geholpen en blij, thanks again! 😃👋🏻

Reputatie 7
Badge +3

@ToyStory Altijd! ❤

Laat je het mij weten als je mij nodig hebt. Ik sta altijd klaar om je te helpen! 

Reageer