Hi @George01, welkom op onze Community!
Natuurlijk kan ik dat regelen. Ik heb je meteen een T-56 opgestuurd. Je ontvangt zodadelijk een bericht hierover en zodra het modem opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel plezier met je nieuwe modem.
@Tommie van Odido wat fijn! Bedankt :)
Ik zie in het mailtje trouwens dat ik hem kan inleveren bij een inleverpunt voor electronica, moet die niet terug naar jullie?
Namens Tommie: heel graag gedaan @George01! Je hebt het goed gezien dat de Zyxel T-50 naar een elektronicapunt mag. Wij gebruiken dit modem niet meer en daarom zien wij liever dat het modem goed gerecycled wordt.
Zo kan je bijdragen aan verantwoord hergebruik!
geloof me je wil het nieuwe Zijkcel modem echt niet, Doe het niet en waarschuw iedereen om dat niet te doen , nu al bij meerdere gebruikers geweest, firmware problemen , unifi cloud key problemen , port forwarding problemen , routing problemen en wifi problemen .
@Tommie van Odido @Cal van Odido Ik denk dat DHL mijn pakketje kwijt is geraakt, hij stond gisteren op bezorgd en toen ineens niet meer. En hij zou afgeleverd worden bij een DHL punt, maar dit is niet gebeurd. 🤬
Tip: wacht een maand of twee nadat alles draait met de nieuwe router voor je de oude naar het inleverpunt brengt. Ik geef @Startgoed gelijk: 99% van de problemen die ik hier in de afgelopen 3 maanden voorbij heb zien komen (mijn XXX doet het niet meer, en deed het bij mijn vorige provider altijd prima, problemen met games en videoverbindingen) heeft betrekking op de T-56 routers. De firmware is verbeterd nu, maar ik zie nog steeds problemen voorbij komen die niet opgelost lijken.
Hoi @George01, jammer om te lezen dat het misloopt met DHL, het liefst had ik gezien dat het nieuwe modem in een keer goed bezorgd zou zijn! Ik zie nu in de Track & Trace code van DHL dat ze, ik vermoed onverwachts, een uur geleden bij je aan de deur zijn geweest. Omdat ze je niet hebben aangetroffen zou het pakket nu naar een DHL punt gaan. Hierdoor heb ik sterk het vermoeden dat je alsnog het modem vanaf vanavond kan ophalen bij een DHL punt bij jou in de buurt. Het beste kan ik je aanraden om de DHL Track & Trace code in de gaten te houden.
Geef het gerust aan als er vanavond toch geen schot in de zaak zit, als het mis gaat kunnen we ook zeker een tweede modem naar je opsturen!
Hoi @George01, jammer om te lezen dat het misloopt met DHL, het liefst had ik gezien dat het nieuwe modem in een keer goed bezorgd zou zijn! Ik zie nu in de Track & Trace code van DHL dat ze, ik vermoed onverwachts, een uur geleden bij je aan de deur zijn geweest. Omdat ze je niet hebben aangetroffen zou het pakket nu naar een DHL punt gaan. Hierdoor heb ik sterk het vermoeden dat je alsnog het modem vanaf vanavond kan ophalen bij een DHL punt bij jou in de buurt. Het beste kan ik je aanraden om de DHL Track & Trace code in de gaten te houden.
Geef het gerust aan als er vanavond toch geen schot in de zaak zit, als het mis gaat kunnen we ook zeker een tweede modem naar je opsturen!
@Cal van Odido Ik heb hem net opgehaald en geïnstalleerd. Ik haal nu op plekken verder weg van de modem 350 mb/s op WiFi (met de T-50 ongeveer 50-100 mb/s). En dicht bij de modem rond de 700 mb/s.
Nog steeds continu problemen met internet en tv, rechtstreeks op modem veel site’s zijn langzaam en openen af en toe zelfs niet. Kastje van TV valt continu uit, zwart beeld, herstarten uit zich zelf. Wat is ODIDO toch een verschrikkelijke ramp. Heb er zo veel spijt van dat ik overgestapt ben van KPN Naar jullie.
Weet iemand hoe je je contract kunt laten ontbinden wegens niet leveren van de overeen gekomen diensten ? Dat modem is echt waardeloos . tv kastje is echt Chinese meuk met instabiele software. Ben helemaal klaar met deze rommel .