Ik krijg soms de melding “Netwerkverbinding mislukt” met als verdere uitleg in beeld “Er is geen verbinding met de tv dienst. Controleer de bekabeling en de internet verbinding”. Ondertussen draait op de achtergrond gewoon het beeld van de tv met geluid. Dus alles doet het gewoon.
Ik krijg alleen de melding niet meer weg. Dat lukt alleen door de tv box een harde reset te geven. Daarom denk ik dus dat het een bug is.
Hier hetzelfde probleem. Gewoon met T-Mobile modem / tv-kastje. Monteur heeft het geïnstalleerd, maar het heeft nooit gewerkt.
Hoi
Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Veel succes en laat me weten of het hiermee wel gelukt is!
Goedemorgen
Ook hier het zelfde probleem na iedere keer de kast uitgezet te hebben de melding netwerkverbinding mislukt .
Geen positieve update wat mij betreft.
Ook het opnemen van meerdere zenders is vervallen maar kan wel voor 5 euro meer in de cloud opnemen.
Hoi
Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.
Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen!
Hoi
Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.
Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen
Hoe ga ik dan cloud opnemen als ik nu nog een harddisk recorder heb?
Hoi
Vervolgens kan je ongeremd gaan genieten van Cloud Opnemen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.