Skip to main content

NBA 2K25 error 56d85bb8 (PS5)

• 17 september 2024
  • 32 reacties
  • 967 Bekeken

Toon eerste reactie

32 reacties

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 19 september 2024
JodreyBreezer schreef:
Waqqas schreef:

@Currose7

Can you share a screenshot of the IPTV/VLAN page?

Bij mij was het internet lampje eerst ook oranje/rood. Na deze instellingen deed alles het. Tot nu toe heb ik de foutmelding in nba 2k25 hiermee ook niet meer gehad.

Pefrect thanks,i hope i also not get any error :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 10 oktober 2024

Hi @JodreyBreezer, @Maxdijkstra & @Currose7, om het te reproduceren heb je level 25 nodig haha. Om die tijd niet te verspillen willen we jullie vragen of we een log mogen starten op de Zyxel. Het enige wat jullie dan moeten doen is het spel spelen met de Zyxel aangesloten, dit moet wel op een afgesproken tijdstip dan kan netwerk een log starten op het modem om te kijken waar het misgaat. Is dit mogelijk om te doen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @JodreyBreezer@Maxdijkstra & @Currose7, om het te reproduceren heb je level 25 nodig haha. Om die tijd niet te verspillen willen we jullie vragen of we een log mogen starten op de Zyxel. Het enige wat jullie dan moeten doen is het spel spelen met de Zyxel aangesloten, dit moet wel op een afgesproken tijdstip dan kan netwerk een log starten op het modem om te kijken waar het misgaat. Is dit mogelijk om te doen?

Ik heb al een nieuwe router gekocht, dus zit er niet direct op te wachten om voor m'n lol weer potjes voor niks te gaan spelen en dus het risico te lopen dat ik tijdelijk niet kan queuen (de game ziet het alsof je je potje midden in de game leaved). Staat hier überhaupt een vergoeding tegenover of verwachten jullie dat we eerst een nieuwe router kopen en vervolgens wel ff mee willen helpen?

• is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 februari 2025
Maxdijkstra schreef:

@Waqqas

top bedankt voor je reacties. 
zeer begrijpelijk dat jij dat als klant natuurlijk niet weet. 
Ik hoop dat @Tommie van Odido snel het onderzoek klaar zal hebben! Wachten het af 

@Maxdijkstra ik ben wel benieuwd, hebben jullie al een opvolging vanuit Odido of vergoeding? Bij mij krijg ik enkel de melding dat ze niet kunnen testen.

Ze geven aan een ticket aangemaakt te hebben maar ook niet meer dan dat. 

• is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 februari 2025
JodreyBreezer schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hi @JodreyBreezer@Maxdijkstra & @Currose7, om het te reproduceren heb je level 25 nodig haha. Om die tijd niet te verspillen willen we jullie vragen of we een log mogen starten op de Zyxel. Het enige wat jullie dan moeten doen is het spel spelen met de Zyxel aangesloten, dit moet wel op een afgesproken tijdstip dan kan netwerk een log starten op het modem om te kijken waar het misgaat. Is dit mogelijk om te doen?

Ik heb al een nieuwe router gekocht, dus zit er niet direct op te wachten om voor m'n lol weer potjes voor niks te gaan spelen en dus het risico te lopen dat ik tijdelijk niet kan queuen (de game ziet het alsof je je potje midden in de game leaved). Staat hier überhaupt een vergoeding tegenover of verwachten jullie dat we eerst een nieuwe router kopen en vervolgens wel ff mee willen helpen?

Precies hetzelfde geval hier, heb jij nog wel een oplossing of vergoeding van Odido gehad? Lijkt mij een hele aparte manier van zaken te doen. Wij moeten zelf vervanging aanschaffen en ze doen totaal niks om dit op te lossen. Los van het feit dat we zelf al onze nieuwe routers eruit moeten slopen om hun te laten testen op de oude router. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 februari 2025

@James31 

ik heb ook de oplossing gekregen vanuit Odido om zelf een nieuwe router aan te schaffen. Verder heb ik geen vergoeding of iets aangeboden gekregen. 
ook wouden ze de kosten niet dekken voor een eventuele nieuwe router. 
Ik ben inmiddels een paar maanden overgestapt naar KPN en heb sindsdien nergens meer last van 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 februari 2025
Maxdijkstra schreef:

@James31 

ik heb ook de oplossing gekregen vanuit Odido om zelf een nieuwe router aan te schaffen. Verder heb ik geen vergoeding of iets aangeboden gekregen. 
ook wouden ze de kosten niet dekken voor een eventuele nieuwe router. 
Ik ben inmiddels een paar maanden overgestapt naar KPN en heb sindsdien nergens meer last van 

Zoals verwacht uiteraard niks gehoord, ze deden alsof ze een probleem wat al jaren geleden aangekaart is nu ineens wel gingen oplossen. Laat me niet lachen. Niks gehoord, geen vergoeding gehad. Met nieuwe router werkt alles prima. Ze zullen het vanuit Odido niet hardop zeggen, maar de boodschap is duidelijk: stik er in.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen