Skip to main content

Goedemiddag allemaal. Tijdens het spelen van nba 2k25 krijg ik ongeveer 1 op de 2 games in The Rec de foutmelding 56d85bb8. Bij andere games (rocket league, r6 onder andere) heb ik nergens last van.

Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met 2K support en zij hebben mij een aantal dingen laten testen.

Oplossingen die ik geprobeerd heb die niet geholpen hebben:

[  ] De game opnieuw installeren
>  ] Ps5 en nba zijn up-to-date
/  ] Ip-adres in de ps5 instellingen op een vaste waarde zetten.
  ] Primary en secondary dns wijzigen naar een andere server.
r  ] Het externe Ipv4 adres op een vaste domeinnaam zetten en via een ddns hiermee verbinden.
b  ] Port forwarding
<  ] Het ip-adres van mn ps5 instellen als dmz
z  ] Wifi ipv kabel

Vervolgens heb ik Odido gebeld en de vrouw die ik toen gesproken heb, heeft toen mijn wan type verandert naar type 2, dit heeft ook niet geholpen.

Als ik The Rec in ga terwijl ik ben verbonden met mij mobiele hotspot krijg ik deze foutmelding niet, dus het probleem zal wel in de modem of router zitten vermoed ik.

Mijn router is de Zyxel T56 die standaard meegeleverd is bij mijn glasvezel aansluiting.

@Currose7

Can you share a screenshot of the IPTV/VLAN page?

Bij mij was het internet lampje eerst ook oranje/rood. Na deze instellingen deed alles het. Tot nu toe heb ik de foutmelding in nba 2k25 hiermee ook niet meer gehad.

Pefrect thanks,i hope i also not get any error :)


Reageer