Skip to main content

Hallo,

Gisteren heb ik via de MPRO Mesh app bij 1 apparaat het internet op pauze gezet.

Vandaag wilde ik dit apparaat weer van pauze afhalen, maar als ik nu de app open en een willekeurig apparaat selecteer dan zie ik niet meer de optie om internet te pauzeren of van pauze af te halen.

Nu zie ik alleen staan “Ouderlijk toezicht F-Secure” ik heb echter geen ouderlijk toezicht oid ingesteld.

De T-Mobile klantenservice raadde kende dit probleem niet en raadde mij aan om dit in de community te posten.

 

Wie kan mij helpen om mijn apparaat weer toegang tot internet te geven?


Alvast bedankt voor jullie hulp

Hi @Tjeerd2023, welkom op de Community! Ik moet je doorverwijzen naar de support van de MPRO Mesh App, wij bieden daar geen support voor aan. Wij hebben daar simpelweg geen toegang tot. Ik raad je aan om in het vervolg, als je apparaten geen toegang wilt verlenen, om dit in het modem te doen in plaats van in de MPRO Mesh App. Hier is meer over te lezen in dit topic: 

 

 

Als je daar vragen over hebt, kunnen wij die wel voor je beantwoorden!


Reageer