Hi @Maraijke, ik vind het jammer om te horen dat dit jouw ervaring bij ons is geweest en je ons hebt verlaten. Dit had ik graag anders gezien!
Heb je de glasvezelbreuk al doorgegeven aan KPN? In dat geval is de melding doorgezet naar de netwerkbeheerder die dit zo snel mogelijk voor je gaan oplossen. Aangezien je geen actief abonnement meer bij ons hebt kan ik dit op dit moment niet voor je controleren. Mocht je dit nog niet hebben doorgegeven, dan wil ik je aanraden om zo snel mogelijk contact op te nemen met KPN zodat dit alsnog doorgezet kan worden.
Als je in de toekomst nog vragen hebt, weet dat je hiervoor altijd bij ons terecht kan!
KPN is gisteren geweest en schrok over de staat waarin de monteur van Tmobile het glasvezel heeft aangesloten.
Er komt een glasvezelspecialist om het te herstellen.
Ik had gewoon gelijk en bij KPN geen onbeschofte behandeling.
@Maraijke gewoon uit nieuwsgierigheid. Kun je een fotootje posten hoe die monteur je glasvezelverbinding heeft gemold? Gewoon ter lering en de vermaak. (en om T-Mobile een beetje te trollen omdat ze klanten als tweedelijns helpdesk misbruiken in dit forum)
Hi @Maraijke, dankjewel voor deze update. Ik ga dit meteen verder oppakken en als feedback delen met Guidion, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik ben blij dat iemand langskomt om dit voor je op te lossen. Hou dit topic up to date als je wilt!