Skip to main content

Ik heb al een aantal jaren de T-50 in gebruik, maar ik merk dat er inmiddels nieuwere modellen beschikbaar zijn, zoals de T-54 en T-56. Ik las dat de T-56 standaard wordt geleverd aan nieuwe klanten en dat deze aanzienlijk betere prestaties biedt dan de T-50, vooral wat betreft WiFi-snelheid en bereik.

Is het een optie om de T-56 te ontvangen? Ik ben erg tevreden met de service, maar de verbeterde functionaliteit van de T-56 spreekt me erg aan.

Hi ​@daniel4999, uiteraard! Dit is geen enkel probleem, je komt zeker in aanmerking voor een wissel naar de T-56. Ik heb er dan ook geen gras over laten groeien en de swap meteen in orde gemaakt. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. Weet dat wij de T-50 niet meer retour hoeven. Je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

Bedankt voor het snelle reactie, ik heb het zo net binnen gekregen.
Top service!

Beste Cheyenne,

Kan jij mij ook een nieuwe modem opsturen, net zoals Daniel (mijn zoon) maak ik ook al diverse jaren gebruik van de T-50 en ondanks dat deze goed en stabiel is kies ik liever ook voor een meer up to date model voor de veligheid en voor de wifi 6 functies.

Bij voorbaat dank,

Etienne

Hey ​@Etienne1968, dat is zeker mogelijk. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd! Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met je nieuwe modem. 

Reageer