Zyxel T-54 doet helemaal niks meer. Alles al geprobeerd. Glasvezel Huawei werkt wel. Beide van stroom gehaald en opnieuw opgestart. Graag advies of een tel nr van klantenservice Odido. Geen storing bekend.
Welkom op onze Community!
Goed dat je hier een topic over start. Ik help je graag verder om het modem weer werkend te krijgen!
Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander uit te meten. Echter, naast dat ik geen verbinding kan maken met het modem, lukt dit ook niet met het ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast). Kan het zijn dat je deze uit hebt gezet? Zo niet dan verneem ik graag welke lampjes er branden en/of knipperen. Indien er nog lampjes branden/knipperen om het Zyxel modem wil ik ook graag weten welke dit zijn. Je mag hier ook een foto van maken en deze plaatsen in dit topic.
Bedoel je met Huawei een ander modem of doel je hier op het kastje in de meterkast dat is verbonden met het modem? Ik wacht jouw terugkoppeling af, ik sta klaar om verder te helpen!
Mocht je toch liever telefonisch contact willen dan kun je mijn collega’s van de Klantenservice bereiken op 0800-0092.
Mod edit:
Welkom op onze Community!
Goed dat je hier een topic over start. Ik help je graag verder om het modem weer werkend te krijgen!
Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander uit te meten. Echter, naast dat ik geen verbinding kan maken met het modem, lukt dit ook niet met het ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast). Kan het zijn dat je deze uit hebt gezet? Zo niet dan verneem ik graag welke lampjes er branden en/of knipperen. Indien er nog lampjes branden/knipperen om het Zyxel modem wil ik ook graag weten welke dit zijn. Je mag hier ook een foto van maken en deze plaatsen in dit topic.
Bedoel je met Huawei een ander modem of doel je hier op het kastje in de meterkast dat is verbonden met het modem? Ik wacht jouw terugkoppeling af, ik sta klaar om verder te helpen!
Mocht je toch liever telefonisch contact willen dan kun je mijn collega’s van de Klantenservice bereiken op 0800-0092.
Beste Teresa,
Bedankt voor je reactie. Ter info, de modem is kapot. Vanmorgen contact over gehad met je collega’s van de klantenservice.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.