Skip to main content

Goedenavond. 

Wij hebben ons modem moeten resetten en zitten nu al 3 kwartier te wachten tot alles weer werkt. Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd. Iedere keer na een reset moeten we zo lang wachten. Is dit normaal?

helpdesk al gebeld? 3 kwartier na een reset is niet normaal

nog niet gebeld. nu 1 uur en 3 kwartier verder en alles lijkt weer te werken.

Soms duurt het wat langer voordat de apparatuur volledig opgestart is. Bijvoorbeeld door interferentie van andere apparatuur, naburige netwerken, uitval van de verbinding vanuit de wijkcentrale en tal van andere externe factoren. Gelukkig is het nu weer hersteld! Mocht het ooit nog eens opspelen, trek dan gelijk weer aan de bel hier.

ja oke wat langer kan inderdaad maar 1 uur en 3 kwartier is niet normaal en dit is al meerdere keren gebeurd. Kunnen jullie niet in ons modem kijken of er misschien wat mis is? als het eenmaal draait werkt alles ook goed. tijdens die kleine 2 uur zijn er ook apparaten die dan bijv 5 min online zijn en vervolgens weer 10 min offline. dat is ook bij vast aangesloten apparaten.

Ik heb dit eerder gehoord @deesvlees, toevallig had een vriend van mij dit ook. Na het swappen van het modem was het opgelost. Zal ik het modem voor je omruilen voor een T-54?

ja heel graag.

dank je wel

Ik heb je een T-54 opgestuurd @deesvlees, de T-50 hoeven we niet meer retour. Als het goed is moet het hierna niet meer voorkomen! 

Reageer