Goedemiddag @trhandy wat vervelend! Welk modem heb je?
Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum) mag ook mobiel klantnummer zijn. Dan kunnen de moderators snel met je meekijken.
Dank voor snelle reactie. Zyxel T-54 is onze modem.
@trhandy Even voor de zekerheid: wat is de uptime die je ziet nadat het probleem optrad (eerste scherm na het inloggen op de router)?
Hi @trhandy, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ga er vanuit dat de WAP de boosdoener is. Deze werkt namelijk niet goed samen met de T-54. Ik heb je direct ons nieuwe wifipunt opgestuurd, de WX5600. Deze werkt perfect met de T-54. Kan je ons een terugkoppeling geven als je het nieuwe wifipunt geïnstalleerd hebt? Alvast bedankt.
Hoi allen,
Dank voor de snelle (re)actie.
Ik heb zojuist nieuw wifipunt ontvangen en geinstalleerd. Ik ga het even twee weken proberen en laat dan weten of het stabiel is.