Skip to main content

Mijn oude router vervangen

• September 25, 2025
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Hoi

Zou het mogelijk zijn om mijn oude Zyxel T50 te vervangen door een nieuwe router?

September 25, 2025

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan toesturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido

5 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan toesturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 25, 2025

Ok bedankt 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 26, 2025

@Fatih08 Ik help je graag aan een nieuw modem! Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt. Echter, zie ik dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan? Als je mij in dit topic een seintje geeft wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 26, 2025

Ja, dat klopt, het abonnement staat op naam van mijn partner. Daarom klopte het eerder niet. Ik heb nu haar geboortedatum toegevoegd. Kunt u het nogmaals nakijken? Alvast bedankt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 29, 2025

Bedankt voor het aanpassen ​@Fatih08, nu klopt het inderdaad! Ik heb meteen een T-56 aangevraagd, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inlveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!