Ik heb een Kyocera printer of eigenlijk een all-in-one met modelnummer Ecosys 5526cdw. Na het overstappen van de provider Delta naar Odido krijg ik een foutmelding dat als ik een scan maakt van een document en het verstuurd wordt naar een eigen e-mailadres. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en zoek ik naar oplossingen om het probleem te verhelpen.
Vriendelijke groeten,
Edward
Beste antwoord door rvk01
Heb je alle documenten die in de rij staan verwijderd? Misschien dat alleen de eerste blijft hangen en de andere daarop wachten.
Je kunt ook nog een andere DNS instellen op de printer (bv 8.8.8.8).
Verder zijn er nog heel wat TLS instellingen maar als het wel gewerkt heeft bij Delta en het verzenden van mail werkt wel op de computer lijkt me dat raar.
Ik neem aan dat deze mail instellingen wel werken op je computer om mail te verzenden?
Hallo en welkom,
Als ik op testen klikt gebeurt er helemaal niks. Verander ik naar poortnummer 587, dan krijg ok een OK te zien. Maar blijft het document in beide gevallen op de printer staan. En wordt deze niet verzonden.
Heb je alle documenten die in de rij staan verwijderd? Misschien dat alleen de eerste blijft hangen en de andere daarop wachten.
Verder zijn er nog heel wat TLS instellingen maar als het wel gewerkt heeft bij Delta en het verzenden van mail werkt wel op de computer lijkt me dat raar.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.