Skip to main content

Ik heb sinds vandaag de wx5600 wifi plus unit aangesloten en het lijkt prima te werken alleen vraag ik me af hoe ik kan zien welk apparaat nu met welke mesh punt verbinding heeft. Komende van ziggo met de smartwifi app mis ik deze gebruikersvriendelijkheid een beetje. Het is wel gelukt om in te loggen via de browser op het ip adres van de extender maar wil je netwerk info zien linkt ie naar de interface van het modem en daar zie je alleen een overzicht van alle verbonden apparaten. Of zie ik iets over het hoofd?

Hallo @NickDeK 

Met de WiFi plus punten creëer je 1 groot mesh netwerk. Laat de mpro mesh app niks zien?

Door een bug worden de WiFi punten niet juist weergegeven op de topologie pagina in de router interface.


Hallo @NickDeK 

Met de WiFi plus punten creëer je 1 groot mesh netwerk. Laat de mpro mesh app niks zien?

Door een bug worden de WiFi punten niet juist weergegeven op de topologie pagina in de router interface.

Die app kende ik nog niet, zal het eens proberen vanavond als ik weer thuis ben, al is die 1,3 ster rating niet heel uitnodigend :)


Reageer