Skip to main content
Beantwoord

Mail Onrechtmatig gebruik

Hallo,

Ik heb vanmorgen een mail ontvangen “Waarschuwing onrechtmatig gebruik van je internetaansluiting”  zou graag de detail informatie daarover willen ontvangen.

Begrijp dat dat via deze weg gaat.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@driesdokter, goed dat je dit hebt opgemerkt!

Wij krijgen hier intern ook een uitgebreide melding van. Ik deel die melding graag met je zodat je het kunt onderzoeken, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je dat gedaan hebt geef mij dan hier een seintje. Dan zal ik de melding met je delen via een privébericht! 

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2025

Hey ​@driesdokter, goed dat je dit hebt opgemerkt!

Wij krijgen hier intern ook een uitgebreide melding van. Ik deel die melding graag met je zodat je het kunt onderzoeken, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je dat gedaan hebt geef mij dan hier een seintje. Dan zal ik de melding met je delen via een privébericht! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 25 april 2025

@Tommie van Odido  Seintje :-)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 25 april 2025

Top, zie privéberichten ​@driesdokter

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 25 april 2025

Dank je wel voor de hulp ​@Tommie van Odido 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen