Ik heb een luvion babyfoon aangeschaft die werkt met een app op je telefoon. Je moet de camera verbinden met WiFi. Bij mij thuis krijg ik de camera niet online, terwijl dit bij mijn buren op de WiFi wel werkt. Ik heb met luvion gebeld over alle mogelijke opties en zij geven aan dat het aan onze WiFi instellingen moet liggen. Bij mijn ouders thuis(hebben ook t mobile thuis), werkt de babyfoon wél. Met t mobile gebeld om de internetverbindingen te vergelijken en er zijn geen grote verschillen te zien. Waarom lukt het bij mij thuis niet om de babyfoon goed te verbinden met WiFi?
Luvion babyfoon werkt niet
Beste antwoord door yalerta
.... Ik heb met luvion gebeld over alle mogelijke opties en zij geven aan dat het aan onze WiFi instellingen moet liggen. Bij mijn ouders thuis(hebben ook t mobile thuis), werkt de babyfoon wél. Met t mobile gebeld om de internetverbindingen te vergelijken en er zijn geen grote verschillen te zien. Waarom lukt het bij mij thuis niet om de babyfoon goed te verbinden met WiFi?
Gebruik je thuis misschien een SSID of een Wifi wachtwoord met vreemde tekens waar de Luvion niet mee overweg kan zoals de spatie, het # (hekje) of ~ (Tilde) en dergelijke.
Stel anders voor jouw wifi hetzelfde SSID en wachtwoord in als bij je ouders. Dit maakt het gebruiken van wifi apparatuur op die verschillende locaties makkelijker. Bezoeken over en weer melden zich dan soepel aan bij de wifi (Is in onze familie ook zo geregeld)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.