Beantwoord

los lampje knippert rood op huawei converter.

  • 29 May 2024
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Sinds vanochtend geen internet en tv meer, modem gaf aan nog te werken maar op de Huawei converter knippert het lampje rood bij LOS. 

Beide meerdere keren van het stroom gehaald, maar werkt niet. 

Klantenservice gebeld en probleem ligt bij de wijkcentrale waar het signaal van komt. 

Hoe lang gaat dit duren? Ben net een maand overgestapt van kpn en daar nooit storing gehad.

icon

Beste antwoord door Dwaynec87 29 May 2024, 16:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dwaynec87, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben namelijk meteen voor je gaan kijken en de desbetreffende medewerker die je gesproken had heeft het niet doorgezet. Mijn excuses daarvoor. Ik heb meteen Guidion voor je aangestuurd om te kijken wat er mis is. Je ontvangt zometeen een bericht om een afspraak in te plannen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk kan de monteur dit snel voor je oplossen! 

Oke nou dat is lekker dan dat medewerker Fatih het niet doorgezet heeft, bedankt hem daarvoor ;) Want als ik dus niet hier iets had gepost dan was er dus niks mee gedaan. 

Maar fijn dat je het opgepakt hebt, ik wacht bericht af om een afspraak te maken.

Zal iets laten weten, als het opgelost is of als de monteur is geweest.

Reputatie 7
Badge +9

Top @Dwaynec87, ik zie je terugkoppeling graag tegemoet! 

Gelijk een afspraak kunnen maken voor vandaag en de monteur is net weer weg. Hij heeft het weer werkend gekregen. Er zat bij het centrale punt buiten een knik in onze kabel omdat iemand er aan heeft lopen trekken volgens de monteur. Hij heeft de kabel vervangen en alles werkt weer.

 

Dus we kunnen weer internetten en tv kijken.

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat de monteur het heeft kunnen oplossen @Dwaynec87

Reageer