Skip to main content
Beantwoord

los lampje blijf knipperen

Los lampje blijft knipperen langzaam

Al tijd van de stroom afgehaald maar blijft

Knipperen  kinders in de stress hier geen internet…

Dit kasje zit vlak bij de verwarming pijp 

Toen wij de verwarming aan hadden ging het mis......vreemde zaak ...verwarming uit gezet en even later weer internet....maar nu blijft het sinds paar uur weer knipperen…

Met vriendelijk groeten joost

Beste antwoord door Joost1968

Heb wat gegevens aan gevuld hier

Maar morgen komt de monteur al langs tussen

8 en 1200. 

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Joost1968, dat gaan we onderzoeken en oplossen! Ik sta voor je klaar. Ik wil dan ook graag je verbinding onder de loep nemen, maar zie dat je Community profiel niet is aangevuld met de nodige gegevens. Zou je daarom jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen plaatsen? Als dit compleet is hoor ik het graag, zodat ik aan de slag kan voor je!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025

Heb wat gegevens aan gevuld hier

Maar morgen komt de monteur al langs tussen

8 en 1200. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dankjewel ​@Joost1968, ook voor de update! Hou je ons op de hoogte? Succes morgenochtend!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 april 2025

Hallo J.g.a,

We hebben onze netwerkpartner ingeschakeld om het probleem te verhelpen. Ze nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. Houd er rekening mee dat ze mogelijk bellen met een anoniem/afgeschermd telefoonnummer.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 28 april 2025

Vandaag 5de werkdag...hoop wat te horen maar vermoed van niet.....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen