Goeiendag, ben nu 3 weken klant en zit inmiddels al 2 weken zonder internetverbinding. Lampje los knipperd rood. Meerdere malen gereset en stekker eruit maar niks helpt. Al een paar keer contact gehad met odido en als antwoord gekregen ze zijn er mee bezig. Is het normaal dat het zo lang duurt, heb hier bij de vorige provider nooit last van gehad.....
Hoi
Wij gaan hier voor je induiken, ik verwacht dat je snel meer progressie ziet!
Op het moment nog steeds niks....duurt wel heel lang zo gaan inmiddels al bijna week 3 in...
Hoi
Gelukkig nieuwjaar!
Ik heb eergister bericht gekregen dat de netwerkpartner word ingeschakeld. Kan maximaal 5 werkdagen duren voor je bericht word( nog steeds niks), dan zijn we inmiddels bekant 4 weken verder dit kan toch niet. Ben pas 5 weken lid, heb dit nog nooit ergens zo meegemaakt. Je kan toch een klant zo niet laten zitten....
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.