Wacht op een nieuw modem dat via Guidion monteur is aangevraagd omdat wifi en ethernet verbinding niet goed werkt.
Kan er geen lijn meting op huidige modem worden gedaan om huidig modem te checken?
Wacht op een nieuw modem dat via Guidion monteur is aangevraagd omdat wifi en ethernet verbinding niet goed werkt.
Kan er geen lijn meting op huidige modem worden gedaan om huidig modem te checken?
Hi
Met welke apparaten heb je exact problemen? Gaat het vooral om wifi of om bekabeld, je geeft aan allebei? Kan je toevallig de MAC-adressen van deze apparaten meesturen? Dan kan ik het wat beter voor je onderzoeken. Alvast bedankt!
Dank, snelheid wifi 800, bekabeld 300 met 2 gb abonnement. Guidion heeft gezegd dat er nieuwe router moet komen nog niet ontvangen.
Het nieuwe modem is gister voor je aangevraagd
Ja mooi, ontving een e-mail.
Ben benieuwd of de verbindingen stabieler en hoger worden. wifi en ethernet.
Net vervangend modem geïnstalleerd.
Alle metingen blijven onveranderd achter bij het abonnement van 2gb.
ca 800 wifi en 300 bekabeld!
Kan dus beter abonnement gaan verlagen, denk ik.
Prestatie meting MacBook
Is mijn abonnement wel 2 Gb na modemwisseling vraag ik mij af. Of is het wijkcentrale euvel
Kan je de speedtest is doen volgens onze norm
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
mod edit: persoonlijke gegevens
Hi
Op de 2.5Gbit/s poort zie ik één sluiting maar wel errors rondom de aangesloten kabel. Ik vermoed dat het mis gaat, als daar nu jouw laptop op aangesloten staat. Is dit de juiste kabel zoals Tommie aangegeven heeft en kun je deze anders vervangen?
Ja cat 6 kabel op 2,5 poort. Ook andere kabel geeft maximaal 950.
wifi geeft nu 1750 dus dat is goed denk ik.
blijf het vreemd vinden dat bekabeld zoveel lager is met 2gbs abonnement.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.