Skip to main content

Hallo, Jullie kunnen ook al niet koppelen met een bestaand abonnement, dit probleem was er al en is nu al 6 maanden het geval, wanneer kan ik nu een bestaand abonnment koppelen met mijn eigen account op de mobile omgeving, h.eenschoten stond op naam van de thuis omgeving, maar op de een of andere manier is dit account niet te verwijderen, zodat ik mijn gegevens niet meer kan inzien op de thuis omgeving, het oou al 5 keer doorgegeven zijn aan de technische dienst?? maar hoor niks terug, terwijl ik er wel maandelijks flink voor betaal??

 

Aub SOS….

 

M.v.g.

Karin Eenschoten

Hey @k.eenschoten, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik denk dat het mij eindelijk gelukt is! Ik heb op beide abonnementen nu dezelfde gegevens ingevuld en je mobiele abonnement ontkoppeld. Kan je nu inloggen in Mijn Odido en beide abonnementen koppelen? Ik ga er vanuit dat het nu gaat lukken. Kan je mij dit laten weten?


Reageer